Υπογράφηκε η σύμβαση του έργου για την αναβάθμιση αντοχής του χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10-28 του κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί το αργότερο σε 20 μήνες.
Ανάδοχος ανεδείχθη η ΕΤΕΘ ΑΕ με οικονομική προσφορά 25.188.400 ευρώ και η χρηματοδότησή του γίνεται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας».
«Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι μείζονος σημασίας για τη λειτουργία και την ανάπτυξη όχι μόνο της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και ολόκληρης της Μακεδονίας», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Στ. Καλογιάννης. «Το συγκεκριμένο έργο», προσέθεσε, «αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις αυξημένες μελλοντικές απαιτήσεις, συνεχίζοντας να παρέχει υπηρεσίες αυξημένης ασφάλειας».
Το έργο αποτελεί μέρος της αναβάθμισης του αερολιμένα «Μακεδονία», αποσκοπεί στην επέκταση του υφιστάμενου διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28, και του παράλληλου τροχοδρόμου, κατά 1.000 μ. προς τη θάλασσα. Ο νέος εκτεταμένος διάδρομος που θα προκύψει, συνολικού μήκους 3.440 μ., θα διαθέτει ομοιόμορφη αντοχή και γεωμετρικά χαρακτηριστικά και θα εξυπηρετεί διηπειρωτικές πτήσεις.
ΑΜΠΕ
Ανάδοχος ανεδείχθη η ΕΤΕΘ ΑΕ με οικονομική προσφορά 25.188.400 ευρώ και η χρηματοδότησή του γίνεται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας».
«Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι μείζονος σημασίας για τη λειτουργία και την ανάπτυξη όχι μόνο της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και ολόκληρης της Μακεδονίας», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Στ. Καλογιάννης. «Το συγκεκριμένο έργο», προσέθεσε, «αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις αυξημένες μελλοντικές απαιτήσεις, συνεχίζοντας να παρέχει υπηρεσίες αυξημένης ασφάλειας».
Το έργο αποτελεί μέρος της αναβάθμισης του αερολιμένα «Μακεδονία», αποσκοπεί στην επέκταση του υφιστάμενου διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28, και του παράλληλου τροχοδρόμου, κατά 1.000 μ. προς τη θάλασσα. Ο νέος εκτεταμένος διάδρομος που θα προκύψει, συνολικού μήκους 3.440 μ., θα διαθέτει ομοιόμορφη αντοχή και γεωμετρικά χαρακτηριστικά και θα εξυπηρετεί διηπειρωτικές πτήσεις.
ΑΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ