Με την υλοποίηση του έργου θα καταργηθούν τα φανάρια στην περιφερειακή, η οποία θα μετατραπεί απ' άκρη σ' άκρη σε ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, αφού οι ισόπεδοι κόμβοι που υπάρχουν κατά μήκος του άξονα θα ανισοπεδοποιηθούν.
Ειδικότερα, το έργο περιλαμβάνει την αναβάθμιση της περιφερειακής οδού σε μήκος περίπου 8,5 χλμ., από τη συμβολή της με τον ΠΑΘΕ μέχρι το νοσοκομείο «Παπαγεωργίου». Το έργο προβλέπει την ανισοπεδοποίηση των υφιστάμενων κόμβων, εκτός του κόμβου της Λαχαναγοράς (Κ16), ο οποίος έχει δημοπρατηθεί για κατασκευή ως ανεξάρτητο έργο, με προϋπολογισμό περίπου 100 εκατ. ευρώ και έχει ήδη ανάδοχο. Περιλαμβάνει επίσης τρεις πεζογέφυρες, αλλά και μία άνω διάβαση, καθώς και αναπλάσεις.
«Η δυτική Θεσσαλονίκη δεν έτυχε έως σήμερα της δέουσας προσοχής της Πολιτείας. Το Σεπτέμβριο δεσμευτήκαμε ότι εντός ολίγων μηνών θα δημοπρατηθεί το έργο της κατασκευής των κόμβων της δυτικής περιφερειακής. Η δέσμευσή μας αυτή υλοποιήθηκε, με τη σχετική απόφαση του δ.σ. της εταιρίας “Εγνατία Οδός ΑΕ”», αναφέρει ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εργων, Στράτος Σιμόπουλος.
Δύο εργολαβίες
Οπως εξηγεί ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Γιάννης Τσακλίδης, η αναβάθμιση της δυτικής περιφερειακής χωρίστηκε σε δύο εργολαβίες, έτσι ώστε να τρέξουν γρηγορότερα οι διαδικασίες. Η μία δημοπράτηση έγινε χτες, ενώ θα ακολουθήσει η δεύτερη σε μία έως δύο εβδομάδες. Οι διαγωνισμοί είναι διεθνείς και το πρώτο σκέλος του έργου έχει προϋπολογισμό 75,5 εκατ. ευρώ, ενώ το δεύτερο 35 εκατ. ευρώ.
«Δε θέλουμε να χάσουμε ούτε μέρα και τρέχουμε τις διαδικασίες με όσο το δυνατόν γρηγορότερους ρυθμούς. Θεωρούμε ότι το Μάρτιο θα υπογραφεί η σύμβαση, ώστε μέσα στην άνοιξη να αρχίσει να κατασκευάζεται το έργο», αναφέρει ο κ. Τσακλίδης.
Η πρώτη εργολαβία, που έχει προϋπολογισμό περίπου 75 εκατ. ευρώ και προβλεπόμενο χρόνο κατασκευής τους 28 μήνες, περιλαμβάνει: α) Τη βελτίωση – αναβάθμιση του ανισόπεδου κόμβου Ευκαρπίας (Κ14), διασταύρωση της δυτικής εσωτερικής περιφερειακής με την οδό 25ης Μαρτίου, με υπογειοποίηση της περιφερειακής. β) Τη βελτίωση – αναβάθμιση του ανισόπεδου κόμβου Λαγκαδά και Σταυρουπόλεως, με τη διέλευση της περιφερειακής με νέα γέφυρα δύο ανεξάρτητων κλάδων άνωθεν των οδών Ωραιοκάστρου και Λαγκαδά. γ) Τη βελτίωση – αναβάθμιση του ανισόπεδου κόμβου Μακρυγιάννη, με την υπογειοποίηση της περιφερειακής. δ) Εργασίες βελτίωσης σε όλο το μήκος του έργου (ασφαλτικές εργασίες, εργασίες σήμανσης ασφάλισης κ.λπ.). Η χρηματοδότηση του εν λόγω έργου γίνεται από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Μακεδονία – Θράκη 2007 - 2013».
Ειδικότερα, το έργο περιλαμβάνει την αναβάθμιση της περιφερειακής οδού σε μήκος περίπου 8,5 χλμ., από τη συμβολή της με τον ΠΑΘΕ μέχρι το νοσοκομείο «Παπαγεωργίου». Το έργο προβλέπει την ανισοπεδοποίηση των υφιστάμενων κόμβων, εκτός του κόμβου της Λαχαναγοράς (Κ16), ο οποίος έχει δημοπρατηθεί για κατασκευή ως ανεξάρτητο έργο, με προϋπολογισμό περίπου 100 εκατ. ευρώ και έχει ήδη ανάδοχο. Περιλαμβάνει επίσης τρεις πεζογέφυρες, αλλά και μία άνω διάβαση, καθώς και αναπλάσεις.
«Η δυτική Θεσσαλονίκη δεν έτυχε έως σήμερα της δέουσας προσοχής της Πολιτείας. Το Σεπτέμβριο δεσμευτήκαμε ότι εντός ολίγων μηνών θα δημοπρατηθεί το έργο της κατασκευής των κόμβων της δυτικής περιφερειακής. Η δέσμευσή μας αυτή υλοποιήθηκε, με τη σχετική απόφαση του δ.σ. της εταιρίας “Εγνατία Οδός ΑΕ”», αναφέρει ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εργων, Στράτος Σιμόπουλος.
Δύο εργολαβίες
Οπως εξηγεί ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Γιάννης Τσακλίδης, η αναβάθμιση της δυτικής περιφερειακής χωρίστηκε σε δύο εργολαβίες, έτσι ώστε να τρέξουν γρηγορότερα οι διαδικασίες. Η μία δημοπράτηση έγινε χτες, ενώ θα ακολουθήσει η δεύτερη σε μία έως δύο εβδομάδες. Οι διαγωνισμοί είναι διεθνείς και το πρώτο σκέλος του έργου έχει προϋπολογισμό 75,5 εκατ. ευρώ, ενώ το δεύτερο 35 εκατ. ευρώ.
«Δε θέλουμε να χάσουμε ούτε μέρα και τρέχουμε τις διαδικασίες με όσο το δυνατόν γρηγορότερους ρυθμούς. Θεωρούμε ότι το Μάρτιο θα υπογραφεί η σύμβαση, ώστε μέσα στην άνοιξη να αρχίσει να κατασκευάζεται το έργο», αναφέρει ο κ. Τσακλίδης.
Η πρώτη εργολαβία, που έχει προϋπολογισμό περίπου 75 εκατ. ευρώ και προβλεπόμενο χρόνο κατασκευής τους 28 μήνες, περιλαμβάνει: α) Τη βελτίωση – αναβάθμιση του ανισόπεδου κόμβου Ευκαρπίας (Κ14), διασταύρωση της δυτικής εσωτερικής περιφερειακής με την οδό 25ης Μαρτίου, με υπογειοποίηση της περιφερειακής. β) Τη βελτίωση – αναβάθμιση του ανισόπεδου κόμβου Λαγκαδά και Σταυρουπόλεως, με τη διέλευση της περιφερειακής με νέα γέφυρα δύο ανεξάρτητων κλάδων άνωθεν των οδών Ωραιοκάστρου και Λαγκαδά. γ) Τη βελτίωση – αναβάθμιση του ανισόπεδου κόμβου Μακρυγιάννη, με την υπογειοποίηση της περιφερειακής. δ) Εργασίες βελτίωσης σε όλο το μήκος του έργου (ασφαλτικές εργασίες, εργασίες σήμανσης ασφάλισης κ.λπ.). Η χρηματοδότηση του εν λόγω έργου γίνεται από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Μακεδονία – Θράκη 2007 - 2013».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ