Ταχέως εξελίσσεται το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των Ελλήνων, όπως προκύπτει από την έρευνα Web ID της Focus Bari.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία (Δεκέμβριος 2010), το 36% των Ελλήνων χρησιμοποιεί σήμερα τα social media με σκοπό να έρθει σε επικοινωνία με τους φίλους του, να ψυχαγωγηθεί κ.λπ.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία (Δεκέμβριος 2010), το 36% των Ελλήνων χρησιμοποιεί σήμερα τα social media με σκοπό να έρθει σε επικοινωνία με τους φίλους του, να ψυχαγωγηθεί κ.λπ.
Η ενασχόληση είναι εντονότερη μεταξύ του ανδρικού κοινού και επικεντρώνεται κατά κύριο λόγο στις ηλικίες έως 34 ετών, με πάρα πολύ σημαντικά ποσοστά ενασχόλησης στους νέους (79% μεταξύ των ηλικιών 13-17 ετών και 72% μεταξύ των ηλικιών 18-24 ετών).
Το facebook αποτελεί το δημοφιλέστερο κόμβο, αφού συγκεντρώνει επισκεψιμότητα της τάξεως του 21% των Ελλήνων σε επίπεδο ημέρας, του 31% σε επίπεδο εβδομάδας και του 33% σε επίπεδο μήνα. Παράλληλα, ραγδαία αποτυπώνεται η εξέλιξή του, καθώς έχει πενταπλασιαστεί ο αριθμός των ημερήσιων επισκεπτών του τα τελευταία 2 χρόνια.
Το facebook αποτελεί το δημοφιλέστερο κόμβο, αφού συγκεντρώνει επισκεψιμότητα της τάξεως του 21% των Ελλήνων σε επίπεδο ημέρας, του 31% σε επίπεδο εβδομάδας και του 33% σε επίπεδο μήνα. Παράλληλα, ραγδαία αποτυπώνεται η εξέλιξή του, καθώς έχει πενταπλασιαστεί ο αριθμός των ημερήσιων επισκεπτών του τα τελευταία 2 χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ