Πέμπτη 11 Αυγούστου 2022

Γιώργος Άγγελος Γκρίζης - "Αχ Ζωή"


Ακούστε το...

Στίχοι/Μουσική: Γιώργος Άγγελος Γκρίζης


Κάνε εγγραφή για να ακούσεις περισσότερα μουσικά κομμάτια: https://www.youtube.com/channel/UCYg1... 
Subscribe to my channel for more music videos: https://www.youtube.com/channel/UCYg1... COUPLE 1ο Πέρασα από δρόμους με σκοτάδια Δρομολόγια από εδώ και εκεί τα βράδια Με γνωστούς και φίλους καλύβω τα σημάδια Με τον πόνο μου γεμίζω τις σελίδες στα τετράδια Για να μην νιώθω μέσα μου τόσο άδεια REFRAIN Αχ ζωή κύκλους κάνεις Μία δίνεις μία χάνεις Της καρδιάς τα χέρια πιάνεις Μα το ξέρω θα ζεστάνεις COUPLE 2o Πέρασα από μέρη που είχα αναμνήσεις Μα η καρδιά μου έλεγε κρατήσου μην δακρύσεις Φίλοι μου μου λέγανε ποτέ να μην λυγίσεις Και άμα χρειαστείς ποτέ βοήθεια να ζητήσεις Μα εγώ κλεισμένος στο δωμάτιο με παραισθήσεις REFRAIN Αχ ζωή κύκλους κάνεις Μία δίνεις μία χάνεις Της καρδιάς τα χέρια πιάνεις Μα το ξέρω θα ζεστάνεις


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ