Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2021

Το σύμβολο της Μίλαν που υποστήριζε τη Γιουβέντους


 Η ζωή δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει και αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο σπουδαιότερος ποδοσφαιριστής στην ιστορία της Μίλαν.

Ο Πάολο Μαλντίνι έχει συνδέσει όλη του τη ζωή με τους ροσονέρι, στους οποίους είχε αγωνιστεί επί χρόνια ο πατέρας του και τώρα παίζει ο γιος του. Κι όμως, όταν ο ίδιος ήταν πιτσιρικάς, το όνειρο του δεν ήταν να φορέσει τη φανέλα της Μίλαν αλλά αυτή της Γιουβέντους.

«Στους τοίχους του δωματίου μου είχα αφίσες του Ρομπέρτο Μπέτεγκα, ενώ ο Γκαετάνο Σιρέα ήταν το είδωλο μου», παραδέχθηκε χρόνια αργότερα, όταν πια ήταν όχι απλά βασικός αλλά αρχηγός των ροσονέρι ο Μαλντίνι, ο οποίος τελικά δε μετάνιωσε καθόλου για το γεγονός ότι ταυτίστηκε με τους ροσονέρι.

«Maldini... Το όνομα μου, αν το σκεφτείς, είναι αναγραμματισμός του di Milan, δηλαδή της Μίλαν, άρα έτσι έπρεπε να γίνουν τα πράγματα. Ο πατέρας μου ήταν θρύλος αυτής της ομάδας, εγώ έπαιξα επί 23 χρόνια, τώρα παίζει ο γιος μου, άρα το αίμα μου είναι κόκκινο-μαύρο», δήλωσε όταν του επισημάνθηκε, σε μια συνέντευξη του, η παραδοχή του για τα γιουβεντίνικα συναισθήματά του όταν ήταν μικρό παιδί.

Συναισθήματα που άλλαξαν όσο περνούσαν τα χρόνια, αλλά με τον Μαλντίνι να εκφράζει πάντα τον σεβασμό του για την ομάδα που κάποτε υποστήριζε αλλά εξελίχθηκε, τελικά, στον μεγαλύτερο αντίπαλο του στο γήπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ