Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

Η Αντελίνα Βαρθακούρη είπε τα πάντα για τη λήξη της συνεργασίας της με τον Alpha


Καλεσμένη της Φαίης Σκορδά, στην εκπομπή «Πρωινό» του Ant1 βρέθηκε η Αντελίνα Βαρθακούρη το πρωί της Δευτέρας.

Η παρουσιάστρια είπε τα πάντα για τη λήξη της συνεργασίας της με τον Alpha ενώ στο «κλείσιμο» της συνέντευξης, η Φαίη Σκορδά επιφύλασσε μια έκπληξη στους τηλεθεατές.

«Δεν ερχόμουν 2 χρόνια γιατί έπρεπε να πάρω έγκριση. Σπάσαμε από κοινού το συμβόλαιο. Ήταν ένα ραντεβού πολύ γρήγορο, 2 λεπτών. Είναι κάποιοι άνθρωποι που είναι στον σταθμό και δεν υπήρχε η κατάλληλη χημεία» ανέφερε αρχικά η Αντελίνα Βαρθακούρη.

Μιλώντας για την εκπομπή που παρουσίαζε στον Alpha, το «Αντελίνα, χτύπα το κουδούνι», είπε: «Την εκπομπή δεν την χάρηκα, γιατί δεν ήμουν εγώ. Δεν ήξερα τον τίτλο της εκπομπής, δεν ήξερα τι είναι και τι περιλαμβάνει και όταν κάναμε τα γυρίσματα είδα κάτι που δεν ήμουν εγώ.

Δεν συμφωνούσα με κάποια πράγματα, είμαι του πιο αυθόρμητου. Όταν τον Μάιο χτυπήθηκα πάρα πολύ από τους δημοσιογράφους, δεν βγήκε κανείς να με στηρίξει από το κανάλι. Αυτό που βλέπατε στην εικόνα μου ήταν η οπτική κάποιου ανθρώπου που τη σέβομαι. Τα πάντα, ρούχα, μαλλιά, μακιγιάζ».

Στην συνέχεια, η Αντελίνα Βαρθακούρη πρόσθεσε: «Όταν είσαι ενεργός κάνεις και λάθη. Εμένα το πρόβλημά μου είναι να κάνω τα δικά μου λάθη. Όταν η καλή πρόθεση γίνεται εμμονή και δεν ακούς, εκεί νομίζω λίγο χάνεται. Η τηλεόραση είναι ομαδικό σπορ. Εγώ ενοχλούμαι όταν δεν θέλεις να ακούς».

Επίσης, ανέφερε πως: «Όταν τελείωσα το Globetrotters είχα και άλλες προτάσεις επαγγελματικές. Για να εμπιστευτώ τον Alpha, πάει να πει ότι δεν πήγα μόνο για το Αντελίνα χτύπα το κουδούνι.

Είχαμε συμφωνήσει τελείως διαφορετικά πράγματα. Εγώ πήγα για ζωντανό, το ξέρουν όλοι! Όμως, επειδή ήταν τέλος σεζόν, κάναμε το Αντελίνα χτύπα το κουδούνι για να μην κάνουμε κάτι βιαστικό. Δ

εν είχαμε συμφωνήσει, δεν είχαμε γράψει στο συμβόλαιο ότι θα πάω στο πάνελ κάποιας εκπομπής. Οπότε, πώς μου βάζεις έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζω να μου κάνει πρόταση για το Happy Day; Αυτή η πρόταση ήρθε μετά το κόψιμο του "Αντελίνα, χτύπα το κουδούνι"».

Τέλος, η Φαίη Σκορδά, αποχαιρετώντας το κοινό του «Πρωινού» πέταξε τη… βόμβα. «Μαζί μας θα είναι και αύριο η Αντελίνα, έχω να σας πω!», είπε η Φαίη Σκορδά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ