Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020

Αγόρασε ερωτικό βοήθημα νομίζοντας πως είναι συσκευή μασάζ κατά της τριχόπτωσης


Η γυναίκα ένιωσε ανόητη, όπως είπε, όταν ο σύζυγός της, της αποκάλυψε πως δεν ήταν συσκευή για μασάζ στο κεφάλι.

Μια γυναίκα αγόρασε μια συσκευή μασάζ για το κεφάλι, κατά της τριχόπτωσης. Έτσι νόμιζε τουλάχιστον...

Όταν το άφησε στην κουζίνα ο σύζυγός της την ρώτησε «τι δουλειά είχε το ερωτικό βοήθημα εκεί».

Η Τάνια Ρένι όταν αγόρασε την συσκευή των 13,46 λιρών, πίστευε ότι μπορεί να την βοηθήσει στην ανεξήγητη απώλεια μαλλιών της, την οποία βίωνε εδώ και πέντε μήνες.



Ωστόσο, όταν ο σύντροφός της Scott επισήμανε ότι το νέο της gadget ήταν ένα ερωτικό βοήθημα και όχι συσκευή που βοηθάει στην πρόληψη της απώλειας μαλλιών, συνειδητοποίησε το αστείο λάθος που είχε κάνει.

Η Τάνια είπε: «Όταν το χρησιμοποιούσα ένιωσα σαν ολόκληρο το κεφάλι μου να δονείται όπως και τα αυτιά μου. Σταματούσα και στο κεφάλι μου ένιωθα ακόμα την δόνηση. Το είχα έτσι για 10 δευτερόλεπτα. Ήταν σαν το κεφάλι μου να βρίσκεται σε στεγνωτήριο», ανέφερε.

«Ένιωσα λίγο ανόητη όταν ο σύζυγός μου, μου είπε τι είχα μπροστά μου. Είχα αγοράσει μια συσκευή που ήταν όντως για μασάζ κεφαλιού και είδα αυτό. Σκέφτηκα ότι είναι βελτιωμένη συσκευή και την αγόρασα», τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ