Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

Μοντέλο ισχυρίζεται ότι της πρόσφεραν 1 εκατ. δολάρια για να υποδυθεί σε ταινία πορνό την Megan Fox

Ένα μοντέλο, η Aurore Pariente, ισχυρίζεται ότι της πρόσφεραν 1 εκατ. δολάρια για να υποδυθεί την Megan Fox σε ταινία πόρνο, λέγοντας ότι έχει γεμίσει με τατουάζ το σώμα της για να... ξεχωρίζει από την Αμερικανίδα ηθοποιό!

Μια άκρως δελεαστική πρόταση δέχθηκε ένα μοντέλο, η Aurore Pariente, προκειμένου να υποδυθεί την Megan Fox σε ταινία πορνό.

Όπως ισχυρίζεται η Aurore, που ζει στη Γαλλία και το 70% του σώματός της είναι καλυμμένο με τατουάζ, η πρόταση έγινε αυτή την εβδομάδα και ήταν 1 εκατ. δολάρια, καθώς, όπως της είπαν, η ομοιότητά της με την Αμερικανίδα ηθοποιό είναι εκπληκτική.

«Είμαι απογοητευμένη, έκανα τα τατουάζ θέλοντας να διαχωρίσω την εικόνα μου από εκείνη, αλλά οι άνθρωποι με συγκρίνουν με την Megan Fox», λέει, ωστόσο, η Γαλλίδα.
 
«Χθες, έλαβα μια πρόταση ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων για να παίξω την ηθοποιό σε μια ταινία για ενήλικες, αλλά προφανώς αρνήθηκα. Οι άνθρωποι πρέπει να εξετάσουν καλύτερα τις φαντασιώσεις τους», συμπλήρωσε.

Η Aurore, η οποία έχει περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια followers στο Instagram, έχει κάνει πολλά για να γίνει «μοναδική».

Σε συνέντευξή της τον περασμένο μήνα είχε δηλώσει: «Στην αρχή της καριέρας μου, μου έλεγαν πάντα ότι έμοιαζα πολύ με την Megan Fox, αλλά δεν μου άρεσε. Οπότε άρχισα να κάνω τατουάζ για να νιώθω μοναδική. Δεν μπορώ να πω τον αριθμό των τατουάζ που έχω, επειδή είναι όλα συνδεδεμένα, κάθε κομμάτι του σχεδίου συνδέεται με ένα άλλο. Σκέφτηκα να αφαιρέσω κάποια στην αρχή, αλλά τώρα νιώθω πιο άνετα μαζί τους, τα έχω συνηθίσει».

Το μοντέλο έχει πολύχρωμα τατουάζ παντού στο σώμα της και λέει ότι δεν ξέρει πραγματικά πόσα έχει, καθώς τα βλέπει όλα σαν ένα μεγάλο έργο τέχνης. Έχει ξοδέψει, μάλιστα, το απίστευτο ποσό των 300.000 δολαρίων για τα τατουάζ της, τα οποία και έκανε μέσα σε μια περίοδο δύο ετών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ