Πέμπτη 16 Ιουλίου 2020

Συγκλονίζει γνωστή ηθοποιός: «Είχα καρκίνο και φέτος γιορτάζω έντεκα χρόνια υγιής»

Σε μια εξομολόγηση καρδιάς προχώρησε η ηθοποιός Μάγδα Τσαγγάνη στο περιοδικό "Λοιπόν" αποκαλύπτοντας τη μάχη της με τον καρκίνο και πώς κατάφερε να βγει νικήτρια.


Αν είχατε την ευκαιρία να ξαναγεννηθείτε, θα ακολουθούσατε το επάγγελμα του ηθοποιού;

Σας ορκίζομαι, ενώ το λατρεύω το επάγγελμά μου, θα γινόμουν οτιδήποτε άλλο εκτός από ηθοποιός, με τις στενοχώριες που έχω πάρει. Βέβαια, μετά το 2003, που έγιναν οι «Σαββατογεννημένες», πήρα την εκδίκηση μου. Με έπαιρναν οι επιχειρηματίες, τους οποίους κάποτε τους έπαιρνα εγώ, και μου έλεγαν, «έχουμε κλείσει, αν θες τουρνέ». Μετά το σίριαλ, με έπαιρναν και τους έλεγα, «έχω γύρισμα». Έλεγα μέσα μου, «τώρα που με θέλετε εσείς, δεν σας θέλω εγώ»!


Περάσατε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Ναι, είχα καρκίνο. Τον ανακάλυψα 9 Ιουνίου του 2009 και φέτος γιορτάζω έντεκα χρόνια υγιής.


Πώς το ανακαλύψατε;

Είχα ένα μικρό εξόγκωμα στο στήθος και αμέσως πήγα στο γιατρό. Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα υγείας και ευτυχώς, όταν παρουσιάστηκε, το βρήκα εγκαίρως και πλέον είμαι καλά. Πιστεύω πως το έπαθα από το άγχος.


Είχατε αγχωθεί πολύ εκείνη την εποχή;

Ναι, έπαιζα στη «Μαρία την Άσχημη» και εκείνη την εποχή είχαμε διάφορα προβλήματα, ας πούμε αρρώσταινε κάποιος συγγενής ηθοποιού και αναγκαζόμασταν να παίζουμε άλλες για άλλες σκηνές. Εγώ, επειδή είμαι του διαβάσματος, πελάγωνα, διότι ήταν σκηνές που δεν τις είχα διαβάσει. Εκεί αγχώθηκα πάρα πολύ. Δόξα τω Θεώ, πέρασαν έντεκα χρόνια και είμαι εντελώς καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ