Τρίτη 14 Ιουλίου 2020

Αγόρασε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με γραμμάτια και την πάτησε!

Ανυποψίαστος καταναλωτής καθυστέρησε την εξόφληση μιας δόσης, τον απείλησαν και ανακάλυψε ότι το όχημά του έχει γυρισμένα χιλιόμετρα.

Τα γυρισμένα χιλιόμετρα φαίνεται ότι έχει εξελιχθεί σε… εθνικό σπορ για κάποιους επιτήδειους εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και όπως φαίνεται τώρα εξελίσσουν ακόμη περισσότερο τις κομπίνες τους για να «ψαρέψουν» περισσότερα θύματα.

Όπως έχει αποκαλύψει το newsauto.gr στο παρελθόν τόσο ο Έμπορος των Βορείων Προαστίων όσο και άλλοι γνωστοί στους περισσότερους εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εισάγουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα γυρίζοντας τα κοντέρ τους εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα πίσω πριν την εισαγωγή τους με αποτέλεσμα οι νέοι ιδιοκτήτες να μην μπορούν εύκολα να ανακαλύψουν τα πραγματικά διανυθέντα χιλιόμετρα του οχήματός τους.

Τώρα όμως φαίνεται ότι μερικοί εξ των επιτήδειων προχώρησαν ένα βήμα παραπάνω και δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με εξόφληση των μεταχειρισμένων με… γραμμάτια!

Ωστόσο το θράσος τους ξεπερνά κάθε όριο καθώς σύμφωνα με όσα καταγγέλλει στο Newsauto.gr ανυποψίαστος καταναλωτές εκτός από το γύρισμα των χιλιομέτρων απειλούν τους πελάτες τους!

Ειδικότερα όπως αναφέρει στο Newsauto.gr ανυποψίαστος καταναλωτής: «Τον Ιανουάριο του 2018 , μετά από ένα μικρό ατύχημα που είχα με το παλαιό μου αυτοκίνητο , η ασφαλιστική μου έδωσε μια καλή αποζημίωση για να το οδηγήσω για ολική καταστροφή λόγω παλαιότητας!  Έχοντας αυτήν την αποζημίωση στην τσέπη μου (2.500€) πέφτει στην αντίληψη μου μια αγγελία σε ιστοσελίδα με αγγελίες αυτοκινήτων η οποία ανέγραψε αυτοκίνητα με γραμμάτια χωρίς τράπεζα!

Παίρνω τηλέφωνο , και μιλάω με κάποιον πωλητή ο οποίος μου επιβεβαιώνει ότι όντως κάνουν γραμμάτια χωρίς τράπεζα και να περάσω από εκεί να συνεννοηθούμε για όλα και για την ακρίβεια μου είπε από το τηλέφωνο:  Τα γραμμάτια θα τα βρούμε στο «μεταξύ μας» !

Πήγα εκεί λοιπόν , ευγενέστατος και εξυπηρετικότατος , μου έδειξε κάποια αυτοκίνητα στο πάρκινγκ της εταιρίας τους κατέληξα σε ένα Opel Astra με τιμή καταλόγου 7.150 ευρώ , και πήγαμε στο γραφείο για τα διαδικαστικά!

Στα διαδικαστικά , μαζί με χαρτιά, εκκαθαρίστηκα εφορίας , δικά μου εγγυητών κλπ ,γιατί σαν μουσικός που εργάζομαι σε μαγαζί το βράδυ, με 2 ένσημα την εβδομάδα και ενίοτε 1, δεν είμαι ικανός να καλύψω γραμμάτια μέσω τραπέζης στο όνομα μου, και έτσι χρειάστηκαν εγγυητές!

Όταν τον ρώτησα γιατί στο τηλέφωνο μου είπατε ότι θα τα βρούμε στο «μεταξύ μας» και τώρα μου λέτε μέσω τράπεζας , μου απάντησε μα δεν γίνονται αυτά τα πράγματα έτσι, πρέπει να μπει και η τράπεζα στο παιχνίδι! Τέλος πάντων λέω, ας είναι!

Η διαδικασία προχώρησε κανονικά και μέσα σε λίγες μέρες είχα το αυτοκίνητο στα χέρια μου!  Όλα πήγαιναν καλά , όπως ο περισσότερος κόσμος! Καθυστερούσα μια δόση, πλήρωνα τις 2 επόμενες  και έτσι πέρασαν 20 μήνες! Και αυτό κυρίως που με δυσκόλευε , και το είχα αναφέρει πάρα πολλές φορές και γραπτά και προφορικά είναι η ασφάλεια που με υποχρεώνουν να πληρώνω μικτή, της οποίας το εξάμηνο κόστος ανέρχονταν σε 280 ευρώ! Και το παράδοξο της υπόθεσης , είναι ότι όταν πληρωθεί το 50% της αξίας καταλόγου του αυτοκινήτου, μπορούμε να κάνουμε μεταβίβαση στο όνομα μου, με παρακράτηση και να το ασφαλίζω εκεί που θέλω εγώ! Πράγμα που μου το αρνήθηκαν θέτοντας μου χίλιες δυο δικαιολογίες κάθε φορά  και λέγοντας μου να απευθυνθώ από τον έναν υπάλληλο στον άλλον!

Επίσης είχα άπειρες φορές ζητήσει μια εξυπηρέτηση ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω  την τράπεζα γιατί εργάζομαι όλη μου την ζωή βράδυ σε μαγαζιά, και οι τράπεζες κλείνουν την ώρα που ξυπνάω εγώ!

Ζήτησα λοιπόν να μου μεταφέρουν τα γραμμάτια από την μία τράπεζα στην άλλη όπου διατηρώ και λογαριασμό μισθοδοσίας και μέσω μιας πάγιας εντολής να πληρώνονται  μια αυτόματα όλοι οι λογαριασμοί χωρίς να χρωστάω! Επίσης άρνηση εξυπηρέτησης και σε αυτό μου το αίτημα!

Περνούσε ο καιρός και κάθε φορά που μπορεί να είχαμε 1-2 συναλλαγματικές απλήρωτες , οι απειλές (με το γάντι) ήταν σε πρώτο πλάνο του τύπου «Η εταιρία θα προβεί σε καταγγελία του συμβολαίου αν δεν τηρηθεί ο διακανονισμος» ή «αν δεν μπορείτε να εξοφλήσετε το αυτοκίνητο μπορείτε να μας το επιστρέψετε».

Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο που ξεκινάει η πανδημία!  Κλείνει η επιχείρηση στην οποία εργάζομαι, με κυβερνητική εντολή, είμαι σε αναστολή εγώ σαν εργαζόμενος μουσικός σε επιχείρηση , ακόμα και τώρα που συντάσσω αυτό το μήνυμα, είμαι πατέρας ενός παιδιού ενός έτους, και χρωστάω συναλλαγματικές και μια ασφάλεια στην εταιρία!

Τα τηλέφωνα βροχή! Τους εξηγώ ότι είμαι σε αναστολή, δεν γίνεται εν μέσω ολικής καραντίνας της χώρας, να με παίρνετε και να μου ζητάτε χρήματα! Περιμένω τα 800 ευρώ για να πάρω γάλα του παιδιού μου, και μου ζητάτε λεφτά;

Ξάφνου λοιπόν , παραπέμπομαι σε έναν άλλον υπάλληλο της εταιρίας ξεχνώντας την κυρία που μιλούσα μέχρι εκείνη τη στιγμή ο οποίος μου δήλωσε ότι είναι διευθυντής και μου είπε ξεκάθαρα ότι αν δεν μπορώ να τους επιστρέψω το αυτοκίνητο  να το κρατήσουνε για 3 μήνες και να τους πάω το ποσό που χρωστώ (1000 ευρώ) μέσα σε 3 μήνες!

Κύριε μου το απαντάω έχουμε Απρίλιο! Να μείνω με μωρό παιδί και αρρώστους γονείς  χωρίς αυτοκίνητο , 3 μήνες , και πως θα βρω τα χρήματα να σας πληρώσω σε 3 μήνες αφού η επιχείρηση που εργάζομαι είναι κλειστή με κυβερνητική εντολή! Είμαι άνεργος!

Η απάντηση ήταν πως δεν μπορεί να κάνει κάτι και πως θα προβεί σε καταγγελία του συμβολαίου! Αν όμως κατεθετα 300 ευρώ δεν θα το έκανε καθώς όπως μου είπε θα μας δείξετε ότι είστε εδώ και προσπαθείτε!

Μην τα πολυλογώ , από το επίδομα των 800 ευρώ τα 450 ευρώ τα κατέθεσα τον Απρίλιο στην τράπεζα τους.

Δύο μήνες μήνες αργότερα λαμβάνω ένα e-mail με μια επιστολή η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ με έλεγε αφερέγγυο, ότι δεν τηρώ τις υποσχέσεις μου για πολλοστή φορά και ότι έχω 3 μέρες διορία να  επιστρέψω το αυτοκίνητο και να διακοπεί η μίσθωση!

Και ως αποτέλεσμα να χάσω τα 6.500 ευρώ που έχω δώσει μέχρι τώρα για συναλλαγματικές, ξεχωριστά από τα 280 ευρώ των ασφαλειών τα οποία έρχονται επίσης ως συναλλαγματική στην τράπεζα χωρίς να λαμβάνω κάποιο ασφαλιστήριο!

Μιλάω στο τηλέφωνο και πάλι τα ίδια… Σας ψάχνουμε, δεν σας βρίσκουμε, δείξτε μας ότι προσπαθείτε κλ.π.!

Μέσα σε όλον αυτόν τον πανικό, για καλή μου τύχη, με σταματάει η Τροχαία για έλεγχο ΚΤΕΟ! Και  δίνω το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχο! Μετά τον έλεγχο και διαβάζοντας στο Δελτίο ΚΤΕΟ του οχήματός μου αντιλαμβάνομαι , πως το αυτοκίνητο πέρασε από Τεχνικό Έλεγχο λίγες ημέρες πριν το παραλάβω με ένδειξη 80.270 χιλιόμετρα και πως την προηγούμενη ημερομηνία ελέγχου δηλαδή το 2016 το αυτοκίνητο είχε καταγεγραμμένα 106.119 χιλιόμετρα!

Αμέσως αντιλήφθηκα ότι είχα πέσει και εγώ θύμα απάτης και μάλιστα οι συγκεκριμένοι «επαγγελματίες» όχι μόνο προσπαθούν να μου «φάνε» το αυτοκίνητο και τα χρήματα που ήδη έχω δώσει, αλλά μου έδωσαν και ένα αυτοκίνητο που τουλάχιστον έχουν γυρίσει το κοντέρ στα μισά χλμ. ενώ παράλληλα έχουν το θράσος να με απειλούν κιόλας!

Έτσι λοιπόν αποφάσισα να δημοσιοποιήσω το γεγονός , έχοντας κάνει όλες τις νόμιμες διαδικασίες που απαιτούνται, γιατί θέλω να προστατευτεί ο κόσμος από αυτούς τους ανθρώπους! Βάζουμε τα παιδιά μας μέσα στα αυτοκίνητα αυτά! Και νομίζουμε ότι έχουν διανύσει συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων αλλά τελικά αποδεικνύεται ότι έχουν διανύσει δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιόμετρα επιπλέον.

Αυτή η πράξη εκτός από απαράδεκτη είναι και άκρως επικίνδυνη!

Συγχαρητήρια για το δημοσιογραφικό σας έργο που πραγματικά μόνο στο Newsauto.gr μπορεί κανείς να το βρει και αποτελείται το μοναδικό «καταφύγιο» για εξαπατημένους ανυποψίαστους καταναλωτές. Συνεχίστε με την ίδια τόλμη και δύναμη!»



Πηγή: newsauto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ