Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Αννίτα Πάνια: Μήπως υπάρχει κάτι καλύτερο για μένα;

Στην κάμερα της εκπομπής Happy Day μίλησε η Αννίτα Πάνια, η οποία ρωτήθηκε τόσο για την εκπομπή της, «Αννίτα Κοίτα», όσο και για το τηλεοπτικό της μέλλον, ενώ αναφέρθηκε και στο πρόσφατο ξέσπασμά στον τηλεοπτικό «αέρα», που όπως εξήγησε, της βγήκε όλη η αγανάκτηση που είχε μαζευτεί.

«Δεν έχει τελειώσει ακόμα, έχουμε πολύ κουπί. Δύσκολη χρονιά με πολύ πράμα μέσα, μεγάλη εκπομπή, δεν πλήξαμε ποτέ. Δόξα τω Θεώ το παλεύουμε. Δεν ξέρω να σας πω τι θα κάνω με την εκπομπή. Το μόνο που ξέρω να σας πω είναι ότι μια μέρα μου βγήκε όλη η αγανάκτηση γιατί μέσα σε αυτή την εκπομπή έχω φάει όλα τα έκτακτα αυτής της σεζόν. Είναι μια εκπομπή 4 ωρών, μεγάλη διάρκεια για ζωντανή εκπομπή με πάρα πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα, σε βαθμό που φτάνεις κάποια στιγμή και λες “μήπως υπάρχει κάτι καλύτερο για μένα”;», είπε αρχικά.

Και πρόσθεσε για το τηλεοπτικό της μέλλον στο Open: «Οι συνεργασίες είναι πράγματα που γίνονται, δεν συζητιούνται. Όταν θα είναι έτοιμο να γίνει το ό,τι γίνει για τη χρονιά που μας έρχεται, θα το ανακοινώσουμε. Προς το παρόν δεν υπάρχει τίποτα προς ανακοίνωση».

Για την Ελένη Μενεγάκη και την πρόσφατη ανακοίνωσή της , είπε: «Δεν μου αρέσει να σχολιάζω ανθρώπους… η Ελένη είναι ένα πολύ λαμπερό κορίτσι, που ξέρει πολύ καλά τη δουλειά της. Και αν δεν είναι στην τηλεόραση, τότε θα λάμψει δια της απουσίας της».

Για την ίδια και τις ανακοινώσεις είπε: «Δεν το έχω με τις ανακοινώσεις. Είμαι στο ο, τι είναι να βγει, θα το μάθεις έτσι και αλλιώς. Στην τηλεόραση δεν κρύβεται κάτι… Είμαστε σε μια φάση τώρα που τελειώνει η σεζόν, συζητιούνται πράγματα. Εμένα μου αρέσει η δουλειά αυτή όταν την κάνω με ανθρώπους που γουστάρω, συνεργάζομαι καλά και περνάω καλά. Αυτό μπορώ να το κάνω με πολύ λιγότερα λεφτά αν μου κάνει κέφι πραγματικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ