Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Πασχαλάκης: «Η σκληρή δουλειά πάντα ανταμείβεται, μου δίνει κίνητρο το βραβείο»

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης δίνει το παρών στα βραβεία του ΠΣΑΠ και μίλησε για την περσινή χρονιά του ΠΑΟΚ, στέλνοντας παράλληλα το δικό του μήνυμα.
O έμπειρος πορτιέρο του Δικεφάλου, μάλιστα, αναδείχθηκε ως ο κορυφαίος τερματοφύλακας της περσινής σεζόν, με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη να σημειώνει ότι το βραβείο που κέρδισε δεν είναι μόνο δικό του, αλλά και όλης της ομάδας.


Αναλυτικά όσα είπε:

«Για αρχή θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΣΑΠ και θέλω πάνω σε αυτό να πω ότι αν και ατομική διάκριση, σίγουρα συμβάλουν παράγοντες πίσω από αυτή τη διάκριση. Αυτοί είναι οι συμπαίκτες μου. Γραφτήκαμε στην ιστορία με χρυσά γράμματα και αυτό το βραβείο ανήκει σε όλη την ομάδα.

Μου δίνει κίνητρο αυτό το βραβείο. Όλοι οι κόποι που έχεις κάνει από μικρή ηλικία, με αυτό το βραβείο σου δείχνουν ότι για κάποιο λόγο έγιναν όλα αυτά και πραγματικά θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές που με ψήφισαν για να πάρω αυτό το βραβείο. Είναι μεγάλη τιμή που με ψήφισαν και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς του ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα μου από μικρή ηλικία.

Ο ρόλος του ποδοσφαιριστή έχει σχέση και με την ζωή. Το ποδόσφαιρο είναι μια μικρογραφία της ζωής. Θέλω να πω ότι και τα πάνω και τα κάτω με έφτασαν εδώ που είμαι τώρα. Χωρίς αυτά δεν θα ήμουν αυτός ο χαρακτήρα που είμαι και πραγματικά θέλω να ευχαριστήσω αυτούς που με στήριξα.

Εύχομαι υγεία σε όλον τον κόσμο και όλους τους ποδοσφαιριστές και πραγματικά μέσα από αυτό εύχομαι κάθε επιτυχία στον κόσμο και να έχει χαρά

Είναι μαγικό συναίσθημα να βοηθάς την ομάδα να δίνεις βαθμούς και να κατακτάς τίτλους. Οι στιγμές στο τέλος μου έμειναν για πάντα χαραγμένες. Έχουμε πολλά πειραχτήρια στην ομάδα, θεωρώ όμως πως όλη η πορεία της χρονιάς σε κάνει να νιώθεις πολύ όμορφα. Ήταν η δική μου έκπληξη ο τρόπος που πανηγύρισα, φορώντας την φανέλα του superman.

Συγχαρητήρια στον Μένκα (σ.σ. είχε βραβευτεί λίγο νωρίτερα ως καλύτερος τερματοφύλακας στη Football League), είναι εξαιρετικός χαρακτήρας, δουλευταράς ήμασταν μαζί στον Λεβαδειακό και θεωρώ πως η σκληρή δουλειά πάντα ανταμείβεται. Θέλει να πηγαίνεις βήμα βήμα, να ανεβαίνεις τα σκαλοπάτια. Ο δρόμος είναι η δουλειά. Αν δεν τον κάνεις με τον σωστό τρόπο δύσκολα θα έρθει η καταξίωση και η επιτυχία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ