Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

Κατερίνα Στικούδη: «Χαίρομαι πολύ για το My Style Rocks»

Όλα όσα είπε σε τηλεοπτική της συνέντευξη
Την εβδομάδα που μας πέρασε έγινε γνωστό ότι η Κατερίνα Στικούδη θα αναλάβει την παρουσίαση του My Style Rocks.
Η τραγουδίστρια είναι ενθουσιασμένη με τα νέα της καθήκοντα και έκανε τις πρώτες δηλώσεις σε τηλεοπτική εκπομπή. Παράλληλα μίλησε και για το μούζικαλ Annie, στο οποίο συμμετέχει.

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένη, έκανα την πρώτη μου, ουσιαστικά, υπόκλιση σε μια τόσο μεγάλη σκηνή, μια υπερπαραγωγή, ένα μοναδικό μιούζικαλ. Το αγαπώ από μικρή και χαίρομαι πάρα πολύ που συμμετέχω. Χαίρομαι πάρα πολύ που θα είμαι στο My Style Rocks, τα υπόλοιπα θα τα δείτε στην πορεία, είμαι πολύ χαρούμενη. Τις προηγούμενες χρονιές δεν μπορούσα να το παρακολουθώ κάθε μέρα, αλλά έβλεπα στιγμιότυπα. Αφορά τη μόδα, αφορά νέα κορίτσια, έχω πάρα πολλά πράγματα να πάρω, να δώσω, να μάθω από τις κοπέλες, από την επιτροπή, απ’ όλο αυτό.

Πιστεύω ότι θα είναι κάτι πολύ ωραίο, πολύ μαγικό. Το έχω στο μυαλό μου πολύ όμορφα, αληθινά γιατί έχει να κάνει με τη μόδα, με ρούχα. Σε όλες μας αρέσει να βλέπουμε διάφορα, συνδυασμούς, κι εγώ τρελαίνομαι για όλα αυτά, οπότε νομίζω θα περάσω όμορφα» είπε η Κατερίνα Στικούδη στην εκπομπή «Έλα χαμογέλα».

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ