Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Ειρήνη Παπαδοπούλου: Κι εγώ ξαφνιάστηκα από τα δημοσιεύματα

Δεν έχω κάτι να αναφερθώ, γιατί θα έπρεπε να αναφέρομαι συνέχεια κάθε φορά που γράφεται κάτι

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου, σε συνέντευξη που έδωσε στο Happy Day και την Ελένη Μουστάκη, απάντησε (περίπου) και για την φημολογούμενη επανασύνδεσή της με τον Κώστα Πηλαδάκη. Η γνωστή τραγουδίστρια ανέφερε τα εξής:

«Χαλάλι και στα δημοσιεύματα. Δεν έχω κάτι να αναφερθώ, γιατί θα έπρεπε να αναφέρομαι συνέχεια κάθε φορά που γράφεται κάτι. Και εγώ ξαφνιάστηκα. Δεν έχω κάτι να πω, νομίζω ότι ο χρόνος όλα τα δείχνει. Με πειράζει αν κάτι λέγεται που δεν ισχύει, αλλά το έχω αποδεχτεί αυτό το κομμάτι στη ζωή μου. Αυτή τη στιγμή είμαι σε τόσο έντονους ρυθμούς που δεν ξέρω αν μπορώ να προλάβω και τα προσωπικά. Δόξα τω Θεώ, όμως, η δουλίτσα πάει καλά».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ