Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

Η νέα δουλειά του Χρήστου Ζαμπούνη

Για τη νέα του δουλειά μίλησε μεταξύ άλλων ο Χρήστος Ζαμπούνης. Όπως αποκάλυψε εργάζεται πλέον ως ξεναγός.

«Έκανα μία εκπομπή στην τηλεόραση πριν 20 χρόνια και έκτοτε δεν έχω ξανακάνει. Μέχρι πρότινος δεν είχα καν συσκευή. Όταν παρουσίαζα το Prive δεν είχα τηλεόραση και με μάλωνε η Έλενα Κατρίτση γιατί δεν έβλεπα καν την εκπομπή που παρουσίαζα» είπε στην εκπομπή «Στη φωλιά των Κου Κου».

Για να εξασφαλίσει τα προς το ζην, εργάζεται ως ξεναγός. «Είναι αλήθεια ότι εργάζομαι ως ξεναγός. Ξενάγησα χθες στο Μουσείο της Ακρόπολης και ήταν αναβάπτιση», είπε.

Ερωτηθείς τι επαγγέλλεται ο Χρήστος Ζαμπούνης απάντησε: «Είμαι εκδότης βιβλίων, είμαι συγγραφέας, δημοσιογράφος και προστίθεται το επάγγελμα του ξεναγού. Μάθε τέχνη κι άστην και αν πεινάσεις πιάστην. Στον τομέα τον εκδοτικό χτυπηθήκαμε πάρα πολύ από τις χρεοκοπίες αλυσίδων βιβλιοπωλείων, αλλά και μικρών. Βεβαίως έχω δει μηδέν στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Χάρη στην καλοσύνη των φίλων, πουλώντας ακίνητα για να πληρώσω την εφορία, είμαι ακόμα ζωντανός».

Ο Χρήστος Ζαμπούνης αναφέρθηκε και στην Μέγκαν Μαρκλ: «Η Μέγκαν Μαρκλ έχει δημιουργήσει πρόβλημα στο παλάτι. Απολύονται διάφοροι που δουλεύουν γι΄αυτή ή φεύγουν τρέχοντας».

Δείτε το βίντεο με όσα είπε ο Χρήστος Ζαμπούνης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ