Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

«Γιατί απάτησα τον σύζυγό μου με τον ισχυρογνώμονα και σεξιστικό τύπο από το μπαρ»

Μια 36χρονη γυναίκα περιγράφει το πώς έφτασε στο σημείο να απατήσει τον άνδρα της με έναν τύπο που «δεν είναι του χαρακτήρα μου».

Το ζευγάρι είχε βγει για ποτό σε ένα μπαρ, αλλά όταν ο σύζυγος επέστρεψε σπίτι γιατί είχε πιει πολύ, η 36χρονη βρήκε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει την φαντασίωσή της και μάλιστα όπως χαρακτηριστικά αναφέρει χωρίς να αισθανθεί ίχνος ενοχής.

«Είμαι 36 χρόνων και είμαι δέκα χρόνια παντρεμένη με τον σύζυγό μου. Είναι 38 και έχουμε έναν γιο ηλικίας 8 ετών», γράφει η γυναίκα στην επιστολή της στη στήλη της Sun, deardeidre.

«Νοιάζομαι για τον άνδρα μου αλλά δεν τον αγαπώ πραγματικά και η σχέση μας δείχνει να έχει ρουτινιάσει. Τα περισσότερα Σαββατόβραδα η μητέρα μου κρατάει το γιο μας και έτσι μπορούμε να βγαίνουμε καθώς στο σύζυγό μου αρέσει να τα "κοπανάει". Συχνά επιστρέφει σπίτι πριν από μένα λόγω του ποτού, ενώ εγώ κάθομαι καθώς μου αρέσει να συζητώ με τα άλλα ζευγάρια που βγαίνουμε. Την προηγούμενη εβδομάδα το μπαρ ήταν σχεδόν άδειο όταν ο σύζυγός μου αποφάσισε να φύγει για το σπίτι. Είχαμε μείνει στο μαγαζί εγώ και εκείνος ο τύπος.

Τον γνωρίζω χρόνια και είχαμε αρκετές διαφωνίες στο παρελθόν. Είναι ισχυρογνώμων και μπορεί να γίνει πολύ σεξιστής επίσης. Υπήρχε ένταση μεταξύ μας όταν ξεπερνούσε τα όρια. Εκείνο το βράδυ όμως ήταν ευγενικός μαζί μου, με φλέρταρε και με κοίταζε ερωτικά. Είναι στην ηλικία μου και πολύ εμφανίσιμος, με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια. Για να είμαι ειλικρινής ήμουν τσιμπημένη και είχα σεξουαλικές φαντασιώσεις μαζί του.

Άρχισα, λοιπόν, να τον φλερτάρω κι εγώ όταν μου πρότεινε να πάμε σπίτι του. Είναι ελεύθερος και συμφώνησα. Γνωρίζαμε και οι δύο τι σήμαινε αυτό και με ρώτησε αν ήμουν σίγουρη πως ήθελα να κάνουμε σεξ. Περάσαμε φανταστικά και δεν αισθάνθηκα καμία ενοχή μετά από αυτό. Πίστευα πως θα μπορούσα να συνεχίσω και να αποδεχθώ πως ήταν σχέση μιας βραδιάς αλλά τώρα αισθάνομαι τόσα πολλά γι' αυτόν που δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου», γράφει στην επιστολή της η 36χρονη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ