Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Αθηναΐς Νέγκα: Με ρώτησαν πώς τύλιξα τον σύζυγό μου. Η πληρωμένη απάντηση

«Πληρωμένη απάντηση» σε όσους είπαν ότι τον σύζυγό της, με τον οποίο έχουν 14 χρόνια διαφορά, «τον τύλιξε» δίνει η Αθηναΐς Νέγκα μέσα από συνέντευξή της στο Page 2 της Νέας Σελίδας.

Είπες χαριτολογώντας σε συνέντευξή σου ότι κάποιοι θεωρούν ότι τον άντρα σου τον «τύλιξες». Με ρώτησαν «πώς τον τύλιξα». Θεωρώ ότι είναι μεγάλος ρατσισμός και αγένεια να μου λένε κάτι τέτοιο. Είναι συγκεκριμένοι τύποι αυτοί και τους ξεχωρίζω από χιλιόμετρα μόλις τους δω. Είναι σαν να μου λένε: «Είσαι ένα χάλι, πώς και τον κατάφερες;». Δεν μπορώ να τσακωθώ που με λένε άσχημη. Είναι άποψή τους. Συνήθως απαντώ: «Θα στραβώθηκε και με πήρε», για να τελειώνω. Δεν μπορείς να πιάσεις κουβέντα με την κακοήθεια!

Υπήρξαν πρόσωπα από τον κοινωνικό σου περίγυρο που αντέδρασαν περίεργα όταν έμαθαν ότι με τον άντρα σου έχεις 14 χρόνια διαφορά; Έχω τρομακτικά μικρό περίγυρο και δεν έκανα κάτι κοσμοϊστορικό. Προφανώς κάτι καλό κάνω και έχω έναν συμπαθή όμορφο άντρα που τυχαίνει να είναι νέος. Προφανώς κάπως αξίζω μια τέτοια μικρή νίκη στη ζωή. Μέσα σε όλες τις δυσκολίες, όλοι έχουν τέτοιες μικρές νίκες. Πρέπει να τις απολαμβάνουμε γιατί τις αξίζουμε και είναι λίγες. Από εκεί και πέρα, τι να πουν;

Ήσουν διστακτική όταν σου ζήτησε να τον παντρευτείς; Του είπα πως είμαι μεγάλη για να κάνω παιδί, πως μάλλον αυτό δεν θα γίνει και πως δεν επιθυμούσα να το προσπαθήσω ιδιαίτερα, αφού είχα ήδη ένα. Τελικά έγιναν όλα πολύ τυχαία και έπεσα έξω!

Ποια είναι η πιο όμορφη εικόνα που σου έχει μείνει από τον γάμο σου; Μου κρατούσε το χέρι ο σύζυγος και αυτό μου έδωσε κουράγιο!

Το 2018 έγινες ξανά μαμά. Τι διαφορές παρατήρησες στον εαυτό σου αυτή τη φορά; Είμαι πιο ήρεμη τώρα. Ζω σε μια ήρεμη σχέση. Μπορεί να συμβεί οτιδήποτε με τον σύζυγό μου στο μέλλον, να είμαστε για πάντα μαζί ή να χωρίσουμε, είμαστε όμως δύο ήρεμοι, ήμεροι άνθρωποι. Έψαχνα κάποιον να καταλάβει την αξία της βαρεμάρας στη ζωή κι αυτό απαιτεί οξυδέρκεια. Αν πεις σε κάποιους «θέλω να ζήσουμε πολύ βαρετά», σε κοιτούν σαν να τρελάθηκες. Είναι εκκωφαντική η ζωή και εγώ δεν άντεχα ποτέ τη φασαρία της! Αυτό εννοώ όταν λέω ότι μου αρέσει η βαρεμάρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ