Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

Σάσα Σταμάτη: Tι ζήτησε στον Λάτσιο και γιατί έφυγε από τον ΑΝΤ1

Μπορεί στην τηλεόραση να «πυροβολεί» με ερωτήσεις και ειδήσεις, αλλά η Σάσα Σταμάτη εκτός κάμερας δεν είναι μόνο αυτό που περιμένεις ή, έστω, φαντάζεσαι.

Καθόμαστε στο σαλόνι μου με τον κλιματισμό στο φουλ. Τρώει κρουασανάκια με γέμιση σοκολάτα και πίνει χυμό. Λέμε τα νέα μας και της εξηγώ πως αυτό θα είναι και «η συνέντευξη», γιατί παραδόξως έχει αγχωθεί πολύ με την ιδέα. «Θα μπορούσα να παίρνω συνεντεύξεις από το πρωί μέχρι την άλλη μέρα. Όμως νιώθω άβολα όταν δίνω εγώ συνέντευξη. Με πιάνει ταχυπαλμία. Σκέφτομαι “ποια είμαι εγώ που θα δώσω συνέντευξη, είμαι τόσο σημαντική;”» προσπαθεί να μου εξηγήσει, ενώ βγάζει τα σανδάλια της και κουλουριάζεται στον καναπέ.

Φαντάζομαι πως σου αρέσει, όμως, που θα κάνεις το πρώτο σου εξώφυλλο.

Ναι, γιατί αυτή τη φορά έχω κάτι να πω.

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Όταν πέρσι τελείωσε το Πρω1νό, ήσουν σε συζητήσεις για το αν θα μείνεις ή όχι στον ΑΝΤ1. Γιατί τελικά έφυγες;

Εγώ ήθελα να μείνω στον ΑΝΤ1. Παράλληλα, όμως, ένιωθα πως είχε έρθει η στιγμή να δοκιμαστώ και σε κάτι άλλο. Ήμουν επτά χρόνια στο Πρω1νό και όλοι μου έλεγαν ότι δεν πρόκειται να μου δώσουν κάτι παραπάνω στο κανάλι αν δεν το ζητήσω εγώ.

Βέβαια είχες κάνει δοκιμαστικό για το Lucky Room που έκανε ο Γιώργος Λιάγκας.

Ναι, και πήρα τη χυλόπιτά μου.

Στενοχωρήθηκες τότε;

Ήθελα πολύ να συνεργαστώ με τον Γιώργο σε κάτι διαφορετικό. Όταν σε απορρίπτουν, δεν είσαι χαρούμενη. Εκ των υστέρων, όμως, πίστεψα ότι έγινε για καλό.

Τελειώνοντας την περσινή σεζόν είχες πει στη Φαίη ή στον Γιάννη Λάτσιο ότι θέλεις να κάνεις και κάτι άλλο;

Με τη Φαίη κατά καιρούς το συζητούσαμε. Της είχα πει πως θα μου άρεσε να δουλέψω με τον Θέμο Αναστασιάδη στο ΟΛΑ, και μάλιστα η Φαίη μου είχε πει πως θα μου ταίριαζε. Όμως, ήταν απλά μια επιθυμία μου. Πήγα, λοιπόν, πέρσι τέτοια εποχή στον Λάτσιο και του είπα ότι περνάμε ωραία στο Πρω1νό αλλά θα ήθελα να κάνω και κάτι άλλο παράλληλα. Όχι κάτι αναγκαστικά με εμένα σε πρώτο ρόλο, αλλά μια εκπομπή σε άλλη ζώνη ώστε να φανεί και μια άλλη πτυχή του εαυτού μου. Τον ρώτησα μήπως είμαι υπερβολική ή μήπως είναι ακόμα νωρίς, αλλά μου είπε ότι έχω δίκιο και ότι μπορώ να κάνω κι άλλα πράγματα. Μου ζήτησε λίγο χρόνο. Έκτοτε δεν είχαμε καμία επικοινωνία. Τον καταλαβαίνω, όμως, και εκείνον γιατί έχει πολλούς ανθρώπους να αξιοποιήσει στις εκπομπές.

Άρα δεν είχες ποτέ μία επίσημη απάντηση από το κανάλι.

Όχι. Τότε στεναχωρήθηκα, γιατί είμαι και λίγο αισθηματίας…

Στη Φαίη είχες πει πως, αν δεν βρεθεί κάτι άλλο, δεν θα συνεχίσεις στο Πρω1νό;

Μίλησα με τη Φαίη. Της είπα ότι προτιμώ να δοκιμαστώ σε κάτι καινούριο και να αποτύχω παρά να μείνω με το απωθημένο. Βέβαια, με έπαιρνε τότε να πάρω το ρίσκο, γιατί είχα και βασική δουλειά, την εφημερίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ