Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Ο Θεοδωράκης για την περιπέτεια της υγείας του

Για την περιπέτεια που είχε με την υγεία του ρωτήθηκε ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στη ΔΕΘ.

"Πρώτον να σας πω ότι είμαι καλά. Και είμαι πολύ καλά και το βλέπετε" είπε ο Σταύρος Θεοδωράκης και πρόσθεσε:

"Με τον καρκίνο δεν ξεμπλέκει κανείς ποτέ εντελώς. Και εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι που ταλαιπωρούνται στη χώρα μας, γνωρίζουν ότι είναι μια συνεχής μάχη. Όμως όλα τα δικά μου στοιχεία δείχνουν ότι το αντιμετώπισα γρήγορα".
"Βοηθάει πάρα πολύ να ξέρετε, το να είσαι αποφασισμένος να το αντιμετωπίσεις και να έχεις έναν τρόπο ζωής τέτοιο, που δεν δημιουργεί προβλήματα. Να αθλείσαι, να τρως καλά. Εγώ επειδή πάντα ήμουν και λίγο αθλητής, ήμουν και της υγιεινής διατροφής, όλα αυτά έχουν βοηθήσει στο να πηγαίνω πάρα πολύ καλά και να μην χρειάζομαι αυτή τη στιγμή καμία ιατρική βοήθεια, καμία ιατρική παρέμβαση".

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ