Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018

Ο Κάνιε Γουέστ έχει κάψει τον εγκέφαλό του: Τα πνεύματα τρέχουν μέσα μου

«Είμαι ο κορυφαίος καλλιτέχνης εν ζωή και έχω IQ 133», αποκάλυψε ο Κάνιε Γουέστ για τον εαυτό του

Μόνο μετριόφρωνα δεν μπορεί να χαρακτηρίσει κάποιος τον Κάνιε Γουέστ. Γνωστός για τις προκλητικές του δηλώσεις ο σύζυγος της Κιμ Καρντάσιαν ξαναχτύπησε αυτή τη φορά πλέκοντας το εγκώμιο του εαυτού του. Από την Ουγκάντα όπου βρίσκεται για την ηχογράφηση του 9ου άλμπουμ του συνομίλησε με τους διαδικτυακούς του ακόλουθους και μεταξύ άλλων είπε: «Είμαι ο κορυφαίος καλλιτέχνης εν ζωή και έχω IQ 133».

Ο 41χρονος ράπερ είπε επίσης ότι τα social media του ελέγχουν τη ζωή. «Όταν οι άνθρωποι επηρεάζονται από τα social media και μέσα από αυτά σου λένε τι πρέπει να κάνεις ή όταν ποστάρεις στο Instagram και περιμένεις κάτι από αυτό, τότε αυτό σημαίνει έλεγχος του μυαλού».

«Όταν οι άνθρωποι προσπαθούν και να μου πουν τι να κάνω, νιώθω σαν να είμαι σε επαφή με το μυαλό μου. Ξεχνάω πώς πρέπει να μιλήσω γιατί είμαι τόσο προγραμματισμένος. Στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μου έλεγαν ότι δεν αρέσω στους ανθρώπους αλλά τελικά όλοι με αγαπούν. Είμαι ο κορυφαίος καλλιτέχνης εν ζωή μάλλον, επειδή τα πνεύματα τρέχουν μέσα μου».

Σε πρόσφατη συνέντευξή της η Κιμ Καρντάσιαν είχε ανοιχτεί δημοσίως και είχε πει ότι υποφέρει από στέρηση ύπνου και όχι από διπολική διαταραχή. Η Κιμ είχε μιλήσει για διπολική διαταραχή αλλά στη συνέχεια το διόρθωσε λέγοντας πως τελικά έχει πρόβλημα με τον ύπνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ