Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Η Πόπη Τσαπανίδου έφυγε από το Star και κάνει την ανατροπή -Το απίστευτο επόμενο βήμα της

Μετά από πολλά χρόνια συνεργασίας, η Πόπη Τσαπανίδου αποχώρησε από το Star.
Και την ώρα που όλοι αναρωτιούνται ποιος σταθμός θα γίνει η επόμενη τηλεοπτική της στέγη, εκείνη κάνει την ανατροπή και ασχολείται με κάτι εντελώς διαφορετικό.

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ετοιμάζει το ντεμπούτο της στο θεατρικό σανίδι. Συγκεκριμένα, θα συμμετέχει στην παράσταση «Ο ιατροδικαστής ή Στη μνήμη της Έλλης Λαδά» του Κώστα Λεϊμονή, η οποία θα ανέβει τον Σεπτέμβριο, στο θέατρο Αλκμήνη.

Μιλώντας στην εφημερίδα REAL, είπε για το νέο της βήμα: «Δεν έχω βάλει στόχο της ζωής μου να γίνω ηθοποιός και να ασχοληθώ με τον κινηματογράφο ή το θέατρο. Μου αρέσουν, ωστόσο, αυτού του είδους οι προκλήσεις γιατί δοκιμάζω τα όρια μου, βγαίνω από το καβούκι μου και από τον στενό ρόλο που έχω επαγγελματικά σε όλη τη ζωή μου. Για εμένα ήταν μια ωραία ευκαιρία να κάνω κάτι διαφορετικό και να ανανεωθώ προσωπικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ