Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Power of Love: Τέλος με πολλά καρφιά στο ειδύλλιο Τζούλιας και Μιχάλη!

Τέλος με πολλά «καρφιά» στο ειδύλλιο της Τζούλιας Καραγιάννη και του Μιχάλη Κάββαλου, που «άνθησε» μέσα στο «Power of Love»

Ερωτας με... ημερομηνία λήξης αποδείχτηκε το ειδύλλιο της Τζούλιας Καραγιάννη και του Μιχάλη Κάββαλου, που «άνθησε» μέσα στην περιβόητη βίλα του Σκάι στην Κωνσταντινούπολη.

Περίπου έναν μήνα μετά το φινάλε του reality «Power of Love» έπεσαν και οι τίτλοι του τέλους στο αίσθημα των δύο πρώην παικτών. Τι κι αν αντάλλαζαν κάποτε αγκαλιές και λόγια αγάπης; Πλέον τα δεδομένα έχουν αλλάξει, με τον Μιχάλη και την Τζούλια να ξεκατινιάζονται μέσω διαδικτύου. Και κάπως έτσι το... reality συνεχίζεται. Μόνο που τώρα θα μπορούσε να έχει τίτλο: «Η δύναμη του χωρισμού». Οι φήμες περί κρίσης στη σχέση κυκλοφόρησαν πρώτη φορά πριν από λίγες μέρες. Προχθές το βράδυ, ωστόσο, ο Μιχάλης έκανε γνωστό τον χωρισμό τους σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γνωστή ιστοσελίδα.

«Με την Τζούλια μέσα στο παιχνίδι, τουλάχιστον από την πλευρά μου -και λέω από την πλευρά μου, γιατί μπορώ να μιλήσω με απόλυτη σιγουριά για τον εαυτό μου-, ήταν κάτι πολύ όμορφο, πολύ δυνατό, γεμάτο συναισθήματα. Θα ήθελα να το ζήσω όλο αυτό και έξω από το παιχνίδι, γι’ αυτό και επέλεξα να παραμείνω στην Αθήνα για δύο εβδομάδες και να μην πάω να δω τους γονείς μου» δήλωσε στο gossip tv και συνέχισε περιγράφοντας την «αλλαγή» της Τζούλιας.

«Τελειώνοντας το παιχνίδι αντίκρισα μια τελείως διαφορετική συμπεριφορά και δεν νομίζω να μου άξιζε όλο αυτό. Εχω μάθει να σέβομαι τους ανθρώπους αλλά και καταστάσεις, γι’ αυτό και έδωσα όσο χρόνο μού ζητήθηκε να δώσω για να νιώσει καλύτερα η σύντροφός μου. Είδα όμως αδιαφορία, κάτι που με ενόχλησε παρά πολύ και με έβαλε σε σκέψεις. Νομίζω ότι αυτό το όμορφο ταξίδι έφτασε στο τέλος με πολλά αναπάντητα ερωτήματα που δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να τα συζητήσω με τον άνθρωπο με τον οποίο ήμουν τέσσερις μήνες στο παιχνίδι. Αν και θα περίμενα μια πιο ξεκάθαρη στάση, γιατί έτσι είμαι και εγώ σαν άνθρωπος. Μου αρέσουν τα ξεκάθαρα πράγματα. Δεν τη βρήκα ποτέ» ανέφερε χαρακτηριστικά και ευχήθηκε στην πρώην του «να βρει τον δρόμο της και όλα όσα έχει ονειρευτεί».

Η Τζούλια Καραγιάννη, από την πλευρά της, δεν γινόταν ν' αφήσει ασχολίαστες τις αιχμηρές δηλώσεις που έκανε για εκείνη ο Μιχάλης. «Το ότι δεν μιλάω και δεν δίνω απαντήσεις δεν σημαίνει ότι αυτά που λένε “άλλοι” ισχύουν κιόλας. Να μάθετε να ακούτε και τις δύο πλευρές πριν κρίνετε» απάντησε μέσω Instagram. Το οριστικό τέλος στη σχέση τους επιβεβαιώνει και το γεγονός πως έχουν διαγράψει και οι δύο τις κοινές τους φωτογραφίες στα social media.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ