Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Βήμα πίσω δεν κάνει η Φιλίνη για το "χιούμορ" της Μπάρμπα για την πoρνoστάρ

Την πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη μετά τη μήνυση που κατέθεσε στη Βάνα Μπάρμπα παραχώρησε η Ελένη Φιλίνη η οποία μίλησε για το συμβάν και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους δεν προτίθεται να κάνει βήμα πίσω.

Αιτία της αγανάκτησής της ήταν ένα χιουμοριστικό βίντεο της εκπομπής Dot στο οποίο η Βάνα Μπάρμπα λέει τα εξής: «Με λένε Ελένη Φιλίνη και τώρα κοντεύω τα 63. Έχω κάνει 2-3 πλαστικές. Παλιά ήμουν σταρ, τώρα έχω γίνει πορνοστάρ».

Η φράση αυτή έκανε έξαλλη την Ελένη Φιλίνη η οποία από την πρώτη στιγμή δήλωσε ότι θα κινηθεί νομικά, μια απόφαση που δεν άλλαξε ούτε όταν η Βάνα Μπάρμπα της ζήτησε συγγνώμη, λέγοντάς της ότι δεν είχε πρόθεση να την προσβάλλει και ότι αυτό που τελικά προβλήθηκε ήταν προϊόν μοντάζ.

Η Ελένη Φιλίνη, ωστόσο, θίχτηκε ανεπανόρθωτα και επιμένει στην απόφασή της η υπόθεση να ακολουθήσει τον δρόμο της δικαιοσύνης, ενώ δε φαίνεται να πείθεται από τον ισχυρισμό της Βάνας Μπάρμπα ότι πρόκειται για προϊόν μοντάζ, καθώς σε αυτήν την περίπτωση -σύμφωνα με όσα υποστήριξε- η Βάνα Μπάρμπα θα είχε κάνει πρώτη μήνυση προκειμένου να προστατεύσει τόσο τον εαυτό της όσο και την ηθοποιό.

«Νομίζω ότι πλέον τα πράγματα πήραν τον δρόμο της δικαιοσύνης. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ένας άνθρωπος νοήμων που θα πει ότι αυτό ήταν χιούμορ. Η εκπομπή παίχτηκε Κυριακή 25η Μαρτίου. Κανείς γνωστός μου δεν έτυχε να τη δει και να μου πει κάτι εμένα και το ανακάλυψα εγώ Τετάρτη βράδυ σε επανάληψη μιας άλλης χιουμοριστικής εκπομπής, του Circo. Δεν κοιμήθηκα όλη νύχτα, πήγα να πάθω…

Με πήρε μια δημοσιογράφος για συνέντευξη, μου ανέφερε το όνομα της κ. Μπάρμπα και είπα ότι θα κινηθώ νομικά. Ειδοποιήθηκε από τη δημοσιογράφο και σε 20 λεπτά μου ήρθε ένα μήνυμα «Συγγνώμη ήταν χιουμοριστικό». Αν ήταν μοντάζ ή οτιδήποτε, Δευτέρα πρωί θα είχε κάνει η ίδια μήνυση να προστατεύσει τον εαυτό της και κατ’ επέκταση εμένα, πάρα πολύ απλά.

Αναγκάστηκα να το κάνω, αμύνθηκα -γιατί εμένα ήταν καθαρά αμυντική η μήνυσή μου. Εγώ δεν πείραξα ποτέ κανέναν. Δεν είναι χιούμορ ή πλάκα, είναι προσβολή, ψεύδος και κακοήθεια. Τη στιγμή που βγαίνει σε μια εκπομπή που τη βλέπει όλη η Ελλάδα, το να μου πει εμένα προσωπικά συγγνώμη, δε λέει απολύτως τίποτα. Γιατί εμένα αν ζούσε η μάνα μου μπορεί να είχε πάθει εγκεφαλικό. Εκεί τι θα κάναμε; Θα πήγαινα φυλακή εγώ μετά;¨» είπε, μεταξύ άλλων, η Ελένη Φιλίνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ