Κυριακή 29 Απριλίου 2018

«Η Αλίκη ήθελε να παίξω τον πατέρα της στο «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια», τον έπαιξε ο Κωνσταντάρας»

«Με την Αλίκη παίξαμε τρία χρόνια στο θέατρο Μουσούρη και...»

Ο Γιάννης Βογιατζής παραμένει ενεργός στο θέατρο παρά τα 92 του χρόνια, αφού όπως λέει δεν τον αφήνουν να αποσυρθεί. Ο ηθοποιός που έχει γυρίσει 70 ταινίες μίλησε μεταξύ άλλων στον Παναγιώτη Τάτση και στην εκπομπή Ooh la la για τις συναδέλφους του που είχαν φιλίες, αλλά και την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τη συνεργασία τους. Μάλιστα αποκάλυψε πως η Αλίκη ήθελε εκείνον να υποδυθεί τον πατέρα της στην ταινία «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια».

«Με την Αλίκη παίξαμε τρία χρόνια στο θέατρο Μουσούρη και ένα χρόνο στο θέατρο Κοτοπούλη τον Κόσμο της Σούζυ Βογκ το οποίο πήγε 15-20 μέρες. Δεν πήγε καλά. Ήταν έργο ποιότητος. Ο κόσμος ήξερε την Αλίκη σε αυτά που έπαιζε. Κι ανεβάσαμε την Κόρη μου τη σοσιαλίστρια μέσα σε έξι ημέρες. Στον κινηματογράφο δεν το έπαιξα εγώ, το έπαιξε ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, πολύ σωστά. Η Αλίκη ήθελε να το παίξω εγώ. Πώς να παίξω τον πατέρα της με την περούκα που ήμασταν σχεδόν συνομήλικοι. Δεν γινόταν. Στον κινηματογράφο δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Και της το είπα, βρε Αλίκη δεν γίνεται καμάρι μου να το παίξω», ανέφερε συγκεκριμένα ο Γιάννης Βογιατζής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ