Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Ερωτήσεις μέσω Skype μαθητών του 1ου ΓΕΛ Αρναίας Χαλκιδικής στην Βούλα Πατουλίδου.

Πώς μπορεί να συνδεθεί η Αρναία με την Θεσσαλονίκη και να έχουν τουριστικά οφέλη? Οι νοστιμιές της Βόρειας Χαλκιδικής όπως είναι το λάδι, οι ελιές, το κρασί, το μέλι και η μουντοβίνα «παντρεύονται» με αυτές της Θεσσαλονίκης? Και ο Αριστοτέλης? Μπορεί να «διδάξει» στους τουρίστες?

Αυτά κι άλλα πολλά ερωτήματα «τουριστικής και περιβαλλοντικής ανησυχίας» έθεσαν κατά την διάρκεια της διαδικτυακής σύνδεσής τους οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ Αρναίας Χαλκιδικής στην πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού - Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου.

Σκοπός τους να καταγράψουν και να αναλύσουν τις απαντήσεις της κας Πατουλίδου σε μία πρωτότυπη ερευνητική εργασία στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο «Θεσσαλονίκη-Αρναία: Οι δρόμοι προς την αειφορία».

Μέσω Skype, οι μαθητές του ΓΕΛ  «βομβάρδισαν» με ερωτήσεις και συζήτησαν  με την κα Πατουλίδου (για 40 λεπτά της ώρας) θέματα που αφορούν την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και την σύνδεσή της με την περιοχή της Χαλκιδικής, το ρόλο των κατοίκων στο τουρισμό, τα προβλήματα της πόλης και των επισκεπτών-τουριστών  αλλά και τις προοπτικές και πιθανές λύσεις των προβλημάτων που επισημάνθηκαν.

«Οι συζητήσεις με μαθητές αυτής της ηλικίας έχουν πάντοτε μια αφοπλιστική ειλικρίνεια , μια καθαρότητα σκέψης και εντυπωσιακές προτάσεις ακόμη και λύσεις για το περιβάλλον και τον τουρισμό ανέφερε η κα Πατουλίδου.

Απαντώντας στις ερωτήσεις τους η κα Πατουλίδου ανέφερε ότι η Θεσσαλονίκη και η Αρναία καθώς και η ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Χαλκιδικής έχουν ιστορική σύνδεση στο χώρο και στο χρόνο και μεγάλες προοπτικές τουριστικής συνεργασίας.
«Η Θεσσαλονίκη έχει μια μεγάλη τουριστική αυλή και συνδέεται εύκολα με τις γειτονικές της περιοχές .

Ο Στρυμωνικός Κόλπος, τα Αρχαία Στάγειρα, το Πάρκο Αριστοτέλη, η Αρναία και η Θεσσαλονίκη ,ο Θερμαϊκός Κόλπος, η Πέλλα, η Μίεζα εκεί που ο Σταγειρίτης φιλόσοφος δίδαξε τον Μέγα Αλέξανδρο αποτελούν έναν κοινό τουριστικό χάρτη, με εξαιρετικό φυσικό περιβάλλον, μια περιοχή κοινής τουριστικής δράσης 12 μήνες το χρόνο» ανέφερε η κα Πατουλίδου. Με τους μαθητές συζητήσαμε και συμφωνήσαμε-πρόσθεσε- πως η περιοχή μπορεί να αποτελέσει μια στοχευμένη προς ανάδειξη τουριστική διαδρομή, μια νέα τουριστική πρόταση με τίτλο «Από τον Θερμαϊκό στον Στρυμωνικό Κόλπο» ή «Από την Θεσσαλονίκη ,στην πατρίδα του Αριστοτέλη»
.
Οι μαθητές ζήτησαν μεταξύ άλλων να μάθουν πόσο επηρεάζουν οι τουρίστες την Θεσσαλονίκη. Τι κερδίζει η πόλη, αν παρουσιάζει τουριστική αύξηση και ποιας εθνικότητας τουρίστες την προτιμούν. Ποια είναι τα τουριστικά πλεονεκτήματά της , αν η διάδοση του Airbnb και HomeAway επηρεάζουν την ζήτηση των κατοικιών, και ποια η σχέση των κατοίκων της Θεσσαλονίκης με τους τουρίστες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ