Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

«Όλοι νομίζουν ότι είμαι 1.40! Μοιάζω με ψηλό νάνο στην τηλεόραση»

Τηλεοπτικό πρόσωπο δηλώνει: «Όλοι νομίζουν ότι είμαι 1.40! Μοιάζω με ψηλό νάνο στην τηλεόραση»

Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος, σε συνέντευξη που έδωσε στο Down Town και τη Νάνσυ Φαφούτη, μίλησε μεταξύ άλλων για το πώς βρέθηκε στη θέση του κριτή στο MasterChef.


Πώς βρέθηκες να είσαι ο νέος κριτής του MasterChef;

Γνωριζόμασταν πάρα πολύ καιρό με όλους τους ανθρώπους της παραγωγής λόγω της συμμετοχής μου στα προηγούμενα MasterChef, από την εποχή του Mega. Ο τίτλος μου ήταν λίγο βαρύγδουπος, food and beverage producer μπλα μπλα μπλα, που σημαίνει ότι είχα αναλάβει το στήσιμο, το πρακτικό δηλαδή κομμάτι, έκανα κάποια μαθήματα στους παίκτες και ετοίμαζα τις δοκιμασίες έχοντας ως οδηγό το ξένο format.


Τότε φανταζόσουν ότι 9 χρόνια μετά θα γινόσουν κριτής;

Δεν το είχα φανταστεί γιατί δεν είχα φιλοδοξίες να βγω στην τηλεόραση και, παράλληλα, το κομμάτι πίσω από τις κάμερες ήταν πάρα πολύ δημιουργικό. Δεν επιδίωξα ποτέ να γίνω τηλεοπτικός σεφ, είναι λίγο περίεργος αυτός ο τίτλος. Και γενικά δεν μπορώ να αποδεχτώ τον τίτλο celebrity για έναν σεφ. Εγώ δηλώνω μάγειρας, γιατί αυτό κάνω. Δεν μπορώ, ας πούμε, στο MasterChef να κάνω τον παρουσιαστή ή να ακολουθήσω έναν ρόλο.




Τον ρόλο του κακού ή του ωραίου για παράδειγμα;

Καλά, αυτό μοιραία προκύπτει γιατί δεν μπορώ να κάνω τον ωραίο. Έχουμε τον Πάνο και τον Σωτήρη γι’ αυτό. Είναι και θηρία αυτοί, οπότε στην τηλεόραση μοιάζω με ψηλό νάνο, την έχω πατήσει. Όλοι νομίζουν ότι είμαι 1,40. Να γράψεις με bold γράμματα ότι αυτοί οι δύο είναι ντερέκια και ότι έχω ύψος 1,74.


Η υπερέκθεση σε τρομάζει;

Είχα ζήσει την ξαφνική έκθεση με τον Γιάννη Λουκάκο, με τον οποίο ήμασταν κολλητοί, οπότε δεν με ενθουσίαζε το να πηγαίνω κάπου και να με κοιτάνε. Γιατί ως άνθρωπος είμαι αγοραφοβικός. Δεν πηγαίνω σε πολυσύχναστα μέρη, ούτε χοροπηδάω στη μέση μιας πίστας, όταν βγαίνω κάθομαι μόνος σε μια γωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ