Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Βάσια Τριφύλλη: Εντάξει, τρελή είμαι, μαλ…ς δεν είμαι!

Άφωνοι στο Επιτέλους Σαββατοκύριακο με την απάντηση που έδωσε η αγαπημένη ηθοποιός.

Η Βάσια Τριφύλλη βρέθηκε στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού το πρωί του Σαββάτου. Μια ερώτηση που έγινε στην αγαπημένη ηθοποιό για το αν θα ξαναπαρουσίαζε το «Ραντεβού στα τυφλά», όμως, δεν πήρε την αναμενόμενη απάντηση. Αντί αυτού, μάλιστα, ακούστηκαν και κάποια γαλλικά…

«Όχι, όχι βέβαια! Μαλ…ς δεν είμαι παιδιά! Εντάξει, τρελή είμαι, μαλ…ς δεν είμαι! Δεν ξαναγίνεται αυτή η επιτυχία από κανέναν», είπε η Βάσια Τριφύλλη και έγινε χαμός στην εκπομπή. Στη συνέχεια τόνισε πως «Εγώ θα ήθελα αυτή τη στιγμή να κάνω μια εκπομπή που θα βρίζω»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ