Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Σάκης Ρουβάς: Δεν έχω παραμυθένια ζωή, έχω παραμυθένια οικογένεια

Λίγο πριν μπει το 2018, ο Σάκης Ρουβάς μίλησε για την χρονιά που φεύγει και όλα τα μαθήματα που του έδωσε. Εκμυστηρεύεται πράγματα για την καθημερινότητά του με την Κάτια Ζυγούλη και τα τέσσερα παιδιά τους αλλά και για τον ίδιο. Και με μεγάλη συγκίνηση ομολογεί ότι η ζωή του μπορεί να μην είναι όσο παραμυθένια φαίνεται, έχει όμως μια παραμυθένια οικογένεια...


Μέσα στο 2017 παντρεύτηκες, ο μικρότερος γιος σου περπάτησε και είπε τα πρώτα του λογάκια, ενώ πρόσφατα κυκλοφόρησες καινούργιο τραγούδι. Πώς θα χαρακτήριζες τη χρονιά που φεύγει;

Ήταν μια πάρα πολύ εποικοδομητική χρονιά, καινούργιοι ορίζοντες ανοίγονται μπροστά μου, καινούργιες συνεργασίες, φρέσκιες ιδέες, μεγάλες αλλαγές. ΟΙ αλλαγές για μένα οριοθετούν την απαρχή μιας καινούργιας ημέρας, μιας νέας εποχής. Πιστεύω ότι γίνονται πάντα για καλό, γιατί μας διδάσκουν, μας κάνουν σοφότερους. Ο γάμος, ως μυστήριο, είναι κάτι εσωτερικό και προσωπικό και γι’ αυτό αποτελεί σταθμό στη σχέση κάθε ζευγαριού.

Ακόμα και όταν η σχέση προϋπάρχει πολλά χρόνια, όπως η δική μας, ο γάμος την τοποθετεί σε ένα άλλο, ανώτερο επίπεδο. Ο μικρός γιος, βεβαίως, είναι μια νέα ζωή, που φέρνει μαι δυναμική, θετική ενέργεια και ισορροπία μέσα στην οικογένεια για όλα τα μέλη της. Περισσότερη χαρά, ευτυχία, αλά και μεγαλύτερη ευθύνη. Το νέο κομμάτι”Εγώ στα έλεγα”, από την άλλη, σε σύνθεση του Γιάννη Φρασέρη και στίχους Βαγγέλη Κωνσταντινίδη, είναι μια δυναμική μπαλάντα, με πολύ συναίσθημα, που μπορεί να συγκινήσει. Είναι η βάση για να μοιραστώ κάτι νέο με τον κόσμο.


Μέσα στο 2017, ωστόσο, υπήρξαν και ανατροπές όπως όταν άλλαξες μάνατζερ.

Συνεχώς υπάρχουν νέοι κύκλοι στη ζωή, που διαδέχονται ο ένας τον άλλον. Άρα μπορείς να πεις ότι έκλεισε ένας κύκλος και ανοίγει ένας νέος, μέσα από μία διαδικασία ανανέωσης ιδεών, ανταλλαγής ενέργειας και αναζωογόνησης.


Γυρίζεις εύκολα σελίδα όταν χρειάζεται;

Δεν μου αρέσει να γίνομαι δογματικός, δεν υπάρχει εύκολο και δύσκολο, νομίζω ότι καθετί χρειάζεται τον χρόνο του και συμβαίνει όταν οι συνθήκες είναι ώριμες.


Πώς σχολιάζεις το επαγγελματικό σου διαζύγιο με τον Μπάμπη Στόκα;

Καταρχάς να πω ότι εκτιμώ τον Μπάμπη και ως μουσικό και ως ερμηνευτή. Δεν νου αρέσει η λέξη “διαζύγιο”. Με τον Μπάμπη έχουμε ανταλλάξει απόψεις και έχουμε μοιραστεί κάποιες στιγμές. Όπως έχω ξαναπεί, η συγκεκριμένη απόφαση αφορά τον ίδιο και τον επιχειρηματία.


Τι ρόλο έχει παίξει η Κάτια στη ζωή σου; Έχεις νιώσει ποτέ τη συντροφική ζήλεια;

Η Κάτια έχει φέρει ελευθερία στη ζωή μου. Μου έχει φέρει σταθερότητα και ασφάλεια, συναισθήματα που μου επιτρέπουν να αισθάνομαι ελεύθερος για να δημιουργώ. Βεβαίως και έχω νιώσει συντροφική ζήλεια, σε λογικά και υγιή πλαίσια, και το ίδιο φαντάζομαι κι εκείνη.


Υπάρχουν σκιές στην παραμυθένια ζωή σου;

Δεν θα έλεγα ότι έχω παραμυθένια ζωή, έχω σίγουρα παραμυθένια οικογένεια. Θα ήθελα να τη βλέπω αγαπημένη και τα παιδιά μας να μεγαλώνουν με υγεία.


Έχετε σχέδια φέτος για τις ημέρες των γιορτών;

Λόγω των εμφανίσεων μου στο “Estate” θα περάσουμε τις γιορτές στην Αθήνα. Ωστόσο έχουμε στολίσει από νωρίς το χριστουγεννιάτικο δέντρο και απολαμβάνουμε τις γιορτές οικογενειακά, με συγγενείς και φίλους. Τα παιδιά περιμένουν με ανυπομονησία τον Άγιο Βασίλη, ενώ μπαίνουν στην κουζίνα και κάνουν αλχημείες υπό την καθοδήγηση των γιαγιάδων τους.


Ποια θα έλεγες ότι ήταν τα δυσκολότερα Χριστούγεννα της ζωής σου;

Έχω τόσες όμορφες χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις και ειδικά από τη γέννηση των παιδιών μου και μετά, που όποια δυσκολία έχει ξεθωριάσει. Μπορώ, όμως, να σου πω ποια ήταν τα πιο μαγικά Χριστούγεννα της ζωής μου: όταν, για πρώτη φορά, ο Άγιος Βασίλης μού έφερε το δώρο που ήθελα: ένα μεγάλο τρένο που κινούνταν πάνω σε ράγες και σφύριζε κάθε φορά που περνούσε από τον σταθμό. Πέρασα ένα ολόκληρο βράδυ ξύπνιος για να το συναρμολογήσω και καμάρωνα για το κατόρθωμά μου. Δεν πρέπει να έχω παίξει περισσότερο με άλλο παιχνίδι στη ζωή μου


Μικρός έλεγες τα κάλαντα;

Ναι, φυσικά και τα έλεγα γιατί ήταν και ο τρόπος για να αγοράσω παιχνίδια! Θυμάμαι ότι το προηγούμενο βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ από την ανυπομονησία και τον ενθουσιασμό. Ξυπνούσαμε και πολύ νωρίς τότε για να πούμε και δεν αφήναμε σπίτι για σπίτι! Και τα παιδιά μου τα λένε, κάθε χρόνο, με χαρά!


Thema People 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ