Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Τζένιφερ Λόρενς: Αισθανόμουν σαν να με είχε βιάσει ομαδικά όλος ο γ…νος πλανήτης

Η Τζένιφερ Λόρενς προσπαθεί ακόμη να ξεπεράσει το περιστατικό πριν από τρία χρόνια, όταν χάκερς ανέβασαν γυμνές φωτογραφίες της στο διαδίκτυο.

Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο «The Hollywood Reporter», η διάσημος ηθοποιός παραδέχτηκε ότι χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να ανακάμψει από το συγκεκριμένο σκάνδαλο.

«Όταν έγινε το χακάρισμα, η βία που αισθάνθηκα ήταν τόσο μεγάλη που δεν μπορώ να την περιγράψω με λέξεις», δήλωσε η 27χρονη ηθοποιός και πρόσθεσε:

«Νομίζω ότι ακόμα και σήμερα προσπαθώ να την επεξεργαστώ. Όταν το διαπίστωσα, αισθάνθηκα ότι η ασφάλειά μου δεν εξαρτάται από εμένα. Συνέβαινε από λεπτό σε λεπτό, ήταν σαν να με κρατούσαν όμηρο και κάθε ώρα έβγαινε στο φως και κάτι καινούργιο. Αισθανόμουν σαν να με είχε βιάσει ομαδικά όλος ο γ...νος πλανήτης, δεν υπήρχε ούτε ένα άτομο στον κόσμο που να μην μπορεί να δει αυτές τις προσωπικές μου φωτογραφίες. Μπορεί να ήμουν για μπάρμπεκιου και οποιοσδήποτε να τις έδειχνε στο κινητό του. Αυτό ήταν πραγματικά αδύνατο να το διαχειριστώ».

«Καμία μήνυση και καμία καταγγελία δεν θα μου έφερνε ηρεμία. Κανείς δεν θα έφερνε πίσω το γυμνό μου σώμα σε εμένα και τον Nic (τον τότε σύντροφό της) για τον οποίο προορίζονταν οι φωτογραφίες. Για αυτό δεν ενδιαφέρθηκα να μηνύσω οποιονδήποτε. Απλά με ενδιέφερε να θεραπευτώ» σημείωσε η γνωστή σταρ.

Η Τζένιφερ Λόρενς ήταν μία από τις εκατοντάδες celebrities των οποίων κλάπηκαν οι προσωπικές τους φωτογραφίες κατά τη διάρκεια μίας παραβίασης του iCloud της εταιρείας Apple. Ένας από τους χάκερς που είχε σχέση με την επίθεση, καταδικάστηκε σε 18 μήνες φυλάκιση, σύμφωνα με το United States Attorney’s Office, ωστόσο, υπήρξε ελάχιστη βοήθεια για την ηθοποιό και τα υπόλοιπα θύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ