Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Μίσησα τον εαυτό μου τότε ... πήγα του ζήτησα συγγνώμη

«Ο πατέρας μου δεν ήταν σκληρός, αλλά μερικώς αδιάφορος προς τα τεκταινόμενα εκτός της επαγγελματικής του δραστηριότητας. Εμένα μου είχε φανεί σκληρός γιατί δεν μου είχε δείξει την τρυφεράδα που θέλει ένα παιδί 12-15 ετών από τον πατέρα του.
Αυτό αναπληρώθηκε, όμως, αργότερα, όταν πια μεγάλωσα και συνεργαστήκαμε κιόλας και γίναμε φίλοι. Αλλά το κενό το μεγάλο υπάρχει» δήλωσε ο Δημήτρης Κωνσταντάρας μπροστά στην κάμερα της εκπομπής "Φτιάξε καφέ να στα πω",  για το μεγάλο ηθοποιό και πατέρα του Λάμπρο Κωνσταντάρα.

Και πρόσθεσε: «Όταν πηγαίναμε στη Θεσσαλονίκη, επειδή άναψα ένα τσιγάρο στο αυτοκίνητο του Αλέκου του Τζανετάκου μου' ριξε μία φάπα. Εκείνος βεβαίως κάπνιζε».

«Όταν ήταν ακόμα άρρωστος, από το πρώτο εγκεφαλικό επεισόδιο και συνερχόταν, τον έβαλα με το ζόρι στο στούντιο να ηχογραφήσει κάτι δικά μου τραγούδια, τα οποία τα βγάλαμε και έναν δίσκο. Τον έβλεπα ότι δυσκολευόταν αφόρητα, αλλά εκείνη τη στιγμή εγώ ήμουν παραγωγός του δίσκου και κατάλαβα τι πρόβλημα αντιμετωπίζει κάποιος άνθρωπος που πρέπει να είναι σκληρός, ακόμα και στον ίδιο του τον πατέρα, για να βγάλει τη δουλειά. Μίσησα τον εαυτό μου τότε... πήγα του ζήτησα συγγνώμη. Χαμογέλασε και μου είπε "Κι εγώ το ίδιο θα έκανα"» αποκάλυψε, όταν ρωτήθηκε ποια είναι η πιο χαρακτηριστική εικόνα που θυμάται από τον πατέρα του.

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ