Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Από αθλητικογράφος και παρουσιαστής… ψιλικατζής στην Κρήτη

Όταν είδε πως τα πράγματα στο κανάλι που εργαζόταν από 18 χρονών άρχισαν να γίνονται δυσοίωνα, δεν δίστασε ούτε στιγμή. Ούτως ή άλλως ένιωθε να πνίγεται από την υπερβολικά πολλές ώρες στο γραφείο. Πήρε την μεγάλη απόφαση και άλλαξε τη ζωή του.

Τον ερχόμενο Νοέμβριο ο Κυριάκος Κάψης, ο νεαρός αθλητικογράφος που γνωρίσαμε μέσα από τα δελτία του ΑΝΤ1, συμπληρώνει δυο χρόνια στα Χανιά και δεν μετανιώνει για αυτή του την επιλογή.

«Έφυγα από την Αθήνα ουσιαστικά γιατί είχαν αρχίσει να με χαλάνε κάποια πράγματα. Και αφού με χαλάνε και μπορώ να τα αλλάξω, θα τα αλλάξω. Κάποια στιγμή πρέπει κι εγώ να ζήσω κάποια πράγματα. Ήμουν 15 χρόνια ουσιαστικά κλεισμένος σε ένα καβούκι. Τώρα είμαι 35 χρονών. Ήμουν από 18 χρονών στον ΑΝΤ1. Ήταν δύσκολα τα πρώτα χρόνια. Έκανα 3,5 χρόνια να πληρωθώ. Μετά από συγκυρίες έγινα παρουσιαστής. Έμεινα 6 χρόνια ως παρουσιαστής. Πολύ όμορφα ήταν.

Κάποια στιγμή έπηξε το κεφάλι μου να δουλεύω όλα τα σαββατοκύριακα όλες τις αργίες, πολλές ώρες. Ήθελα κι εγώ να ζήσω μια φορά σαν άνθρωπος. Τα χρήματα ήταν η αφορμή γιατί μας είπαν ότι θα μας κάνουν μειώσεις. Έψαχνα την αφορμή για να φύγω, απλά δεν ήθελα να χάσω την αποζημίωση μου» εξομολογείται ο ίδιος στην κάμερα της τηλεοπτικής εκπομπής «Εμείς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ