Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Κουρουμπλής: Ναι, η συνεργάτις μου που έκανε γκριμάτσες στον Μητσοτάκη είναι συγγενής μου!!

Για το θέμα του ναυαγίου και την τεράστια μόλυνση στο Σαρωνικό μίλησε και πάλι σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και επαγγελματίας "αριστερός", Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ενώ είχε βυθιστεί τιο πλοίο και υπήρχε διαρροή μαζούτ ο ίδιος βρισκόταν στο Λονδίνο. Οπως εξήγησε ήταν στη βρετανική πρωτεύουσα προκειμένου να κάνει κάποιες συνομιλίες με εκπροσώπους ναυτιλιακών προκειμένου να επιστρέψουν στην Ελλάδα.

Ωστόσο, κλήθηκε να απαντήσει στο ερώτημα που έθεσε ο παρουσιαστής της πρωινής εκπομπής του ΣΚΑΪ για το γεγονός ότι χθες, ενώ ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκος Μητσοτάκης μιλούσε στην επιτροπή Περιβάλλοντος, η στενή του συνεργάτις του κ. Κουρουμπλή που καθόταν δίπλα του, γελούσε και έκανε γκριμάτσες.

Το γεγονός προκάλεσε την αντίδραση του κ. Μητσοτάκη ο οποίος της απευθύνθηκε λέγοντάς της «γιατί γελάτε κυρία μου, σας παρακαλώ συγκρατηθείτε, αν δεν μπορείτε βγείτε έξω», ενώ ο Γιώργος Αμυράς του Ποταμιού, αφού είπε ότι πρώτη φορά βλέπει κάτι τέτοιο, μίλησε για μάπετ σόου.

Λίγο αργότερα, κι ενώ ο κ. Κουρουμπλής βρισκόταν στο βήμα, η σύμβουλος του υπουργού Ναυτιλίας σηκώθηκε από τη θέση της για να αποχωρήσει.



Μάλιστα, από χθες υπήρχαν αναφορές ότι εν λόγω σύμβουλος είναι συγγενής του κ. Κουρουμπλή.

Οταν λοιπόν τέθηκε το ερώτημα σήμερα το πρωί στον υπουργό Ναυτιλίας αρχικά αρνήθηκε να απαντήσει και ύστερα από πίεση παραδέχθηκε ότι είναι συγγενής του η οποία είναι αποσπασμένη στο γραφείο του από το γραφείο Πολιτισμού. Στα περί οικογενειοκρατίας που του προέταξε ο δημοσιογράφος ο Παναγιώτης Κουρουμπλής αντέτεινε αναρωτώμενος: «Δεν έχω δικαίωμα να έχω ένα άτομο της εμπιστοσύνης μου, δίπλα μου;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ