Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Άξιζε (φωτογραφίες)

Όσοι έχουν ασχοληθεί άμεσα ή έστω έμμεσα με μια διοργάνωση  όπως  είναι ένας αγώνας αυτοκινήτων με πανελλαδική εμβέλεια, ξέρουν και αναγνωρίζουν αυτήν την γλυκιά αίσθηση ικανοποίησης που σε πλημμυρίζει μετά το πέρας του αγώνα.
Το αποτέλεσμα που είναι ορατό σε όλους αφορά στην διέλευση των αγωνιστικών αυτοκινήτων από τις ειδικές διαδρομές, αυτό όμως που δεν φαίνεται είναι ο συντονισμός και η οργάνωση των εκατοντάδων παντελώς διαφορετικών μεταξύ τους ανθρώπων για παντελώς διαφορετικά πράγματα. Αυτό και μόνο ως γεγονός αναδεικνύει την πολυπλοκότητα του εγχειρήματος αλλά και το κοστολόγιο που συνεπάγεται αυτής της πολύπλευρης όψης ενός αγώνα. Έτσι τα ευχαριστήρια από πλευράς του Α.Ο.Θ.  είναι πάντα ειλικρινή αλλά ποτέ αρκετά.

Καταρχήν υπάρχει η Δ.Ε.Θ.  -  Helexpo που περήφανα έχουμε ως συν διοργανωτή και της οποίας η διοίκηση έχει αγκαλιάσει και βοηθήσει όχι μόνο το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αλλά και τον Α.Ο.Θ. συνολικά. Πως θα μπορούσε να οργανωθεί  και να εκτελεστεί ένας αγώνας χωρίς την βοήθεια των εμπλεκομένων δήμων Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τέλος του Υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης); Πως θα έκλειναν οι δρόμοι και πως θα διεξαγόταν με ασφάλεια ένας αγώνας  χωρίς την άδεια αλλά και την βοήθεια  των εμπλεκομένων αστυνομικών και τροχαίων διευθύνσεων, των υπαλλήλων και των προϊσταμένων τους; Πως θα μπορούσε να διασφαλιστεί η έγκαιρη εφόσον χρειαζόταν αντιμετώπιση μιας φωτιάς αν δεν είχαμε στο πλάι μας το πυροσβεστικό σώμα με οχήματα και προσωπικό παρά το δύσκολο της εποχής; Και επειδή η ιστορία έχει δείξει αρκετές φορές την αναγκαιότητά τους,  η παρουσία της ομάδας Ελλήνων Διασωστών Θεσσαλονίκης λειτουργεί πάντα θεραπευτικά και καθησυχαστικά. Μαζί τους με κοινό σημείο αναφοράς, δηλαδή την βοήθεια στον συνάνθρωπο η Interamerican και τα ασθενοφόρα Athens Ambulance.
Στο σημείο αυτό δεν γίνετε να μην αναφερθούμε στον εθελοντισμό που είναι αναπόσπαστο μέρος κάθε διοργάνωσης και μας χαρακτηρίζει ως λαό. Αφανής ήρωες προφέρουν χωρίς να προβάλλουν εαυτόν ή να προβάλλονται, παραμένουν ανώνυμοι στους πολλούς είναι όμως επώνυμοι στην μνήμη του Α.Ο.Θ.  

Από την πλευρά της οργανωτικής επιτροπής θα ήταν αδύνατη η οποιαδήποτε σκέψη διεξαγωγής αγώνα χωρίς τους απαραίτητους πτυχιούχους κριτές, ενδιαμέσους και φύλακες, χωρίς τον έμπειρο αλυτάρχη και τον βοηθό αυτού, τους τεχνικούς εφόρους, τους αγωνοδίκες, τους χρονομέτρες και τον παρατηρητή ασφαλείας. Αδιανόητη είναι και η σκέψη να ξεκινήσει η οργάνωση ενός  αγώνα χωρίς την απολύτως αναγκαία  και καθ’ όλα έμπειρη γραμματεία, η οποία ξέρει να διαχειρίζεται όχι μόνο τις παραλίγο «καταστροφές» αλλά και τους ανθρώπους.

Ας υποθέσουμε όμως πως έχει κανείς  τακτοποιημένα όλα τα παραπάνω θέματα.  Χωρίς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τους εκπροσώπους αυτών κάθε διοργάνωση θα ήταν σαν ένα ιδιωτικό πάρτι κεκλεισμένων των θυρών. Η βοήθειά τους είναι ανεκτίμητης αξίας είτε αυτοί είναι υποστηρικτές επικοινωνίας είτε ενδιαφέρονται δημοσιογραφικά να προβάλλουν αυτό το πολύ μεγάλο αθλητικό γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Επιπλέον δύο εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε. τίμησαν το 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με διαφορετικό τρόπο ο καθένας τους, ο μεν Κώστας Στεφανής από την εκπομπή αυτοκινήτου Traction παρουσίασε τα πληρώματα κατά την διαδικασία της εκκίνησης και ο Κώστας Χριστόπουλος από την εφημερίδα GO παρουσίασε την τελετή απονομής των Κυπέλλων.

Τέλος οι υποστηρικτές μικροί ή μεγάλοι, της αγωνιστικής οικογένειας ή όχι,  με διαφήμιση μεγέθους κάρτας ή ολο Ο καιρός καλοκαιρινός, πέραν του δέοντος ζεστός, οι θεατές πολλοί και ενθουσιασμένοι για το γεγονός, πικραμένοι όμως για τον αριθμό των συμμετοχών. Τα πληρώματα, οι ήρωες κάθε αγώνα, δεν έδωσαν την μάχη απλά με αξιοπρεπώς αλλά με σθένος αντιμετωπίζοντας κάθε αναποδιά με χαμόγελο. Η οργάνωση με 100+ ανθρώπους διασφάλισε την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα χωρίς περιθώρια αμφισβήτησης.   Ήταν επετειακό, εορταστικό με την μέγιστη δυνατή προβολή και αναμφίβολα ένας αυθεντικός χωρίς εκπτώσεις αγώνας,  ο οποίος καταχωρήθηκε στην ιστορία και τις μνήμες όλων  μας ως το χρυσό 50ο  Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Επιπλέον έγινε ιδιοκτησία όλων όσων το στήριξαν άμεσα ή έμμεσα, λίγο ή πολύ, προβάλλοντάς το, καλύπτοντας μέρος των εξόδων, χειροκροτώντας τα πληρώματα ή συμμετέχοντας σε αυτό.

Αγωνιστικά δεν εκπλήσσει η νίκη των Τσολακίδη – Δήμο με Skoda Fabia R5,  ούτε όμως είναι λιγότερο σημαντική καθώς οδήγησαν το θηρίο με περισσή δεξιοτεχνία δίνοντας  το θέαμα που περίμεναν από αυτούς οι θεατές. Οι Καλούδης –Τοπάζης  ήρθαν αποφασισμένοι να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο και τα κατάφεραν, οδήγησαν το λαβωμένο Mitsubishi Lancer Evo VIII  χωρίς συμπλέκτη στην δεύτερη θέση γενικής και στην πρώτη θέση της C2. Οι Αγγλόπουλος – Σαρητζόγλου οδήγησαν με σταθερότητα το Mitsubishi Lancer Evo VI και ανταμείφθηκαν με την τρίτη θέση γενικής και την  δεύτερη θέση στην C2.

Oι χορηγοί και οι υποστηρικτές, είναι αναμφιβόλως και ανεξαιρέτως ένας σημαντικός πυλώνας του Ράλλυ Δ.Ε.Θ. που όπως είπαμε έχουν τον πιο άχαρο ρόλο σε αυτήν την γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τον ρόλο της κάλυψης μέρους των εξόδων. Στο χρυσό επετειακό 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αυτόν τον ρόλο επωμίστηκαν καταρχήν ο μέγας χορηγός  Αέριο Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας που αν και εκτός της αγωνιστικής οικογένειας έδειξε πως είναι μια εταιρία με όραμα χωρίς αποκλεισμούς. Μια εταιρία που φάνηκε από τα λόγια του Γενικού Διευθυντή κ. Federico Regola πως αντιλαμβάνεται την σχέση της με την πόλη αμφίδρομη και δια δραστική.  Δίπλα μας ήταν όμως για πρώτη φορά και τα ελαστικά Maxxis πίσω από την οποία «κρύβεται» η εταιρία Παπαδιαμάντης Α.Ε. Της αγωνιστικής οικογένειας είναι  η εταιρία Λιπαντικών RS200 του κ. Σάββα Παπαντωνίου η οποία είναι στο πλευρό του Α.Ο.Θ. τα δύσκολα χρόνια της κρίσης, σε αυτήν αλλά και σε προηγούμενες διοργανώσεις.

Ο  Α.Ο.Θ. ευχαριστεί άπαντες χωρίς εξαίρεση για την όποια συνεισφορά τους.

1. Φανερά ικανοποιημένοι από την επιτυχία της διοργάνωσης του 50ου Ράλλυ ΔΕΘ ο πρόεδρος της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης κ. Αναστάσιος Τζήκας, μαζί με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Κυριάκο Ποζρικίδη και τον Γενικό Διευθυντή της ΔΕΘ HELEXPO κ. Αλέξη Τσαξιρλή, απονέμουν τα κύπελλα στους νικητές.

2. Στη Συνέντευξη Τύπου του 50ου ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ παρέστη και η Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) κ. Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά που έθεσε υπό την αιγίδα της τη φετινή διοργάνωση στηρίζοντας έμπρακτα τον θεσμό.

3. Ο Γενικός Διευθυντής της ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ κ. Federico Regola παρέστη και στην απονομή των επάθλων και παρέλαβε από τους διοργανωτές αναμνηστική πλακέτα για την συμβολή της εταιρίας.

4. Ο Σύμβουλος Επικοινωνίας του 50ου ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ Ντίνος Κωστόπουλος, ο πρόεδρος του Α.Ο.Θ. Σταύρος Μαράτος, ο Αλυτάρχης Φώτης Χαρατάσος, ο παρουσιαστής Κώστας Στεφανής και ο δημοσιογράφος Κώστας Χριστόπουλος.

5. Ο πρόεδρος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης Σταύρος Μαράτος με τον πρ. πρόεδρο της ΛΕΚΑΜ και μέλος του Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. Μιχάλη Γκαβέζο.

6. Ο Σύμβουλος Επικοινωνίας του 50ου ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ και επιμελητής της επεταιακής έκδοσης του λευκώματος της ΔΕΘ «Η συναρπαστική διαδρομή των 50 χρόνων ενός ιστορικού ράλλυ» (1966 – 2017) Ντίνος Κωστόπουλος, μαζί με τον Μιχάλη Γκαβέζο και τον Αλυτάρχη του αγώνα Φώτη Χαρατάσο.


Το ThessBomb ήταν μεταξύ των Υποστηρικτών Επικοινωνίας του 50ου ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ