Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Survivor: Το περιστατικό με την Βαλαβάνη που δεν έδειξε ο ΣΚΑΙ και το... κέρατο!

Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Down Town και την Νάνσυ Φαφούτη και αποκάλυψε το περιστατικό που δεν έδειξαν ποτέ οι κάμερες στο Survivor.


Σου άφησε κουσούρια το παιχνίδι;

Ναι, αλλά μόνο τραυματισμούς. Δεν έδειξαν ότι στον τελευταίο αγώνα που χτύπησα στον κορμό ήταν σοβαρά τα πράγματα. Έχω ράμματα και πονούσα πάρα πολύ. Πρέπει να κάνω χειρουργείο στο γόνατό μου, αλλά σκέφτομαι να επιλέξω εναλλακτική θεραπεία με βελόνες.


Θα πληρώσει η παραγωγή για τις θεραπείες;

Εγώ θα τις πληρώσω. Εντάξει, μην είμαστε υπερβολικοί.


Σε έχουν απατήσει ποτέ;

“Ναι, έχω φάει κέρατο. Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη. Αυτό ακριβώς συνέβη. Και τις δυο φορές το έμαθα στο ξεκάρφωτο – από γνωστό γνωστού – ότι είχε παράλληλη σχέση. Στην αρχή δεν εμπιστευόμουν τους άνδρες, αλλά όλο αυτό με έκανε πιο δυνατή. Μου πήρε χρόνο να το ξεπεράσω”.


Πρόταση γάμου σου έχουν κάνει;

“Ναι, έπεσε και στα γόνατα. Δεν είχα πει ούτε ναι ούτε όχι, αλλά ήμουν πολύ μικρή¨.


Και το pole dancing πως προέκυψε;

“Τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να απενοχοποιείται. Φαντάσου ήμουν η πρώτη που έκραζε το pole dancing. Αλλά είναι αυτό που λένε, καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Τελικά, με μύησε η κολλητή μου και άρχισα να προπονούμαι πάνω σε αυτό. Για να δεις πόσο κολλημένη είμαι, είμαι συνιδιοκτήτρια της πρώτης ελληνικής εταιρείας για pole dancing.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ