Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

Πανέμορφο plus size μοντέλο ποζάρει με μπικίνι και τεράστια αυτοπεποίθηση

Δεν ήταν εύκολο να μάθει να αγαπά τις καμπύλες της. Οταν ήταν μικρή μισούσε τα πόδια της και την εικόνα του σώματός της.

Σήμερα, η 26χρονη Ισκρα Λόρενς με όχημα το ζουμερό κορμί της παραδίδει μαθήματα αυτοπεποίθησης σε όλες τις γυναίκες.

Η πανέμορφη νεαρή, δεν σταματά να εμπνέει τις γυναίκες να αγαπούν το σώμα τους και τις καμπύλες τους.

Χθες Τρίτη, η βρετανίδα πόζαρε ως pin up girl του Χόλιγουντ, φορώντας ένα μικροσκοπικό γαλάζιο μπικίνι.

Σήμερα, αυτές οι φωτογραφίες κάνουν τον γύρο του κόσμου.

Splash

Splash

Splash

Splash

Splash

Η ίδια έγραψε στο instagram:

Είμαι ευγνώμων γιατί δεν μισώ τα πόδια μου πια, είμαι ευγνώμων πουβλέπω τη δύναμή τους και εκτιμώ τις ικανότητες του σώματός μου. Επίσης συνειδητοποιώ ότι είμαι ιδιαίτερα προνομιούχα και αγαπώ να βλέπω τις αρετουσάριστες φωτογραφίες μου με ραγάδες και σημάδια.

Splash

Splash

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ