Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

«Κάθε μέρα μου χρεώνουν κι άλλη γυναίκα! Είμαι ελεύθερος, δεν έχω γυναίκα»

«Ξέρω που πατάω και που βρίσκομαι και αν μετράω ή όχι, ξέρω ότι είμαι ένα ωραίο παιδί».

Ο Κωνσταντίνος Βασάλος ξεκαθάρισε, στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Down Town, πως είναι μόνος του και τόνισε πως δεν του αρέσει που συνεχώς του χρεώνουν διάφορες γυναίκες.


Τη μία μέρα ήσουν ο ωραίος της γειτονιάς και την άλλη έγινες ο ωραίος της Ελλάδας. Εσύ αντιλαμβάνεσαι πόσο ωραίος είσαι;

Εντάξει, ξέρω που πατάω και που βρίσκομαι και αν μετράω ή όχι, ξέρω ότι είμαι ένα ωραίο παιδί.

Μετράς περισσότερο μετά το παιχνίδι;

Ναι. Γιατί υπάρχει και ένα γκρουπ γυναικών που και ωραίος να μην είσαι, αν είσαι διάσημος θα σου την πέσει.

Στο τέλος της συνέντευξης, ο Κωνσταντίνος Βασάλος πήρε μόνος του το μαγνητοφωνάκι και είπε: «Αυτό γράψ’ το. Κάθε μέρα μου χρεώνουν κι άλλη γυναίκα. Μπορεί να σταματήσει λίγο όλο αυτό; Γιατί δεν είμαι και ο Δον Ζουάν και γενικά είμαι ελεύθερος στη συγκεκριμένη φάση. Δηλώνω ότι δεν έχω γυναίκα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ