Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

«Αιχμηρή» ανάρτηση Κ.Ρονάλντο για τις κατηγορίες του περί φοροδιαφυγής

Αιχμηρά υπονοούμενα άφησε η απάντηση του Κριστιάνο Ρονάλντο, κατευθυνόμενη προς τους επικριτές του, με αφορμή την κατάθεσή του τη Δευτέρα στο δικαστήριο για την φοροδιαφυγή 14,7 εκατ. ευρώ για την οποία κατηγορείται.
Ο Πορτογάλος σούπερ σταρ έδωσε την απάντησή του μέσω του Instagram με μια φωτογραφία με τον ίδιο να περιτριγυρίζεται από έντονο φως.

«Αυτό που ενοχλεί είναι η λάμψη μου. Τα έντομα επιτίθενται στο φως που λάμπει» έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας ο επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης.
Ο Πορτογάλος άσος της Ρεάλ τη Δευτέρα παρέμεινε για περίπου 90 λεπτά στο δικαστήριο και αποχώρησε χωρίς να κάνει δηλώσεις στους συγκεντρωμένους δημοσιογράφους, λίγο αργότερα όμως εξέδωσε μία ανακοίνωση, μέσω του γραφείου που τον εκπροσωπεί, στην οποία αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται για φοροδιαφυγή ύψους 14,7 εκατ. ευρώ.

«Οι φορολογικές αρχές της Ισπανίας γνωρίζουν λεπτομερώς τα εισοδήματά μου, γιατί τα έχουμε καταθέσει. Δεν έχω κρύψει ποτέ τίποτα στις δηλώσεις μου, ούτε είχα ποτέ την παραμικρό πρόθεση να αποφύγω την καταβολή φόρων», ανέφερε στην ανακοίνωσή του προσθέτοντας ότι «έκανα πάντα τις δηλώσεις μου οικειοθελώς, γιατί πιστεύω ότι όλοι πρέπει να δηλώνουμε και να πληρώνουμε φόρους ανάλογα με τα εισοδήματά μας. Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν τι ζητάω από τους συμβούλους μου: να πληρώνουν σωστά, γιατί δεν θέλω να έχω προβλήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ