Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Ανοικτή Επιστολή για τον ΟΑΣΘ

Μένω στο Ωραιόκαστρο. Δεν ανήκω στους προνομιούχους της περιοχής. Δεν οδηγώ. Ζω μόνη μου. Επέλεξα να μείνω εδώ. Το επέλεξα για την ωραία θέα. Θέλω να έχω ανοιχτό ορίζοντα μπροστά μου. Επίσης δουλεύω ανατολικά της πόλης. Και από εδώ αρχίζουν τα προβλήματα μου…
Τα τελευταία δύο χρόνια νιώθω όμηρος του ΟΑΣΘ. Έχω εκτεθεί άπειρες φορές στη δουλειά μου. Από επίσχεση εργασίας σε απεργία και από απεργία σε επίσχεση το πήγαινε ο ΟΑΣΘ.

Την πρώτη φορά επικρότησα την ενεργεία τους. Ξέρω πολύ καλά τι θα πει να είσαι απλήρωτος για δύο και τρεις μήνες.
Την δεύτερη φορά, εγώ, ξανά μαζί τους. Μπράβο στον αγώνα τους.
Την  τρίτη φορά έδωσα τα τελευταία μου 10 ευρώ σε ταξί για να πάω στο κέντρο τις πόλης και από εκεί να  φύγω για το σπίτι μου με το αυτοκίνητο μιας φίλης που έτυχε να έχει μια δουλειά κοντά στο σπίτι μου. Ήμουν απλήρωτη τρεις μήνες. Σε όλες επισχέσεις εργασίας που έκανε ο ΟΑΣΘ εξάντλησα όλες τις γνωριμίες μου για να μπορώ να πάω στη δουλειά μου.
Και συνεχίστηκε η ταλαιπωρία σχεδόν δύο χρόνια.
Το φαινόμενο όμως της τελευταίας εβδομάδας δεν ξέρω πώς να το χαρακτηρίσω. Το λιγότερο που περίμενα το επόμενο αστικό ήταν μισή ώρα.

Σήμερα  το πρωί περίμενα στη στάση από τις 8.30 μέχρι τις 9.25. Σκέφτηκα καλοκαίρι είναι,  οι οδηγοί θέλουν τις διακοπές με την οικογένεια τους. Απόψε, μετά τη δουλειά, βρέθηκα στο σιδηροδρομικό σταθμό στις 7.50 και για  άλλη μια φορά περίμενα το λεωφορείο. Στις 8.10 πήγα στον σταθμάρχη και μου είπε πως το 56 θα φύγει στις 8.30. Στις 8.40 δεν υπήρχε καν λεωφορείο 56 και  παρακολουθούσα γύρω μου στις διπλανές αφετηρίες, τα λεωφορεία να φτάνουν να γράφουν  κατευθείαν «εκτός υπηρεσίας» και να αποσύρονται. Παραδίπλα ήταν κάποιοι μηχανικοί που κάτι πείραζαν στις μηχανές. Τα λεωφορεία για επισκευή έκαναν ουρά στο πλάι. Κάποιο από τους επίδοξους επιβάτες που περίμεναν ρώτησαν γιατί αργούν τα λεωφορεία τους και τους απάντησαν… Χάλασαν.

 Πήγα ξανά στο σταθμάρχη. Δεν ήταν καν στη θέση του. Ήταν κάποιος άλλος που μου είπε πως δεν ήταν αυτός υπεύθυνος. Η ώρα είχε πάει 8.45. Πήρα τηλέφωνο στον ΟΑΣΘ. Ήθελα να μάθω από κάποιον υπεύθυνο  για ποιο λόγο ταλαιπωρούμαι τόσο πολύ την τελευταία εβδομάδα. Έψαξα να βρω λοιπόν υπεύθυνο. Ο ευγενικός κύριος που απάντησε μου είπε το εξής:  Την τελευταία εβδομάδα γίνεται εκκαθάριση του οργανισμού γιατί ανέλαβε την διοίκηση το κράτος και έτσι ο ΟΑΣΘ δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει όλο το δυναμικό του στόλου του. Τον ρωτάω: πόσο χρόνο θα πάρει αυτό; Και μου απαντάει: ΑΓΝΩΣΤΟ

Θα μου εξηγήσει παρακαλώ  κάποιος  τι σημαίνει αυτό; Και επίσης ας με διαφωτίσει κάποιος ... τι ώρα να πάω αύριο στη στάση για να μην αργήσω στη δουλειά μου;


Χ.Τ.
(το ονοματεπώνυμο στη διάθεση του thessbomb)

1 σχόλιο:

  1. Το ίδιο συμβαίνει καθημερινά στις περισσότερες γραμμές του ΟΑΣΘ στα δυτικά, ιδίως το 34 και το 32.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ