Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Τον απάτησε η κοπέλα του και εκείνος ανέλαβε δραστικά μέτρα

Πολλοί μπορεί να είναι οι λόγοι ενός χωρισμού. Όπως και μιας απιστίας. Μπορεί ο 36χρονος Μάικ Βόγκαν να μην της έδινε σημασία, μπορεί η κοπέλα να τον είχε βαρεθεί. Ή απλά μπορεί να τον καταρράκωσε χωρίς να συντρέχει κάποιος από τους παραπάνω λόγους.
Σε κάθε περίπτωση η σύντροφός του μετά από χρόνια σχέσης τον απάτησε και εκείνος αποφάσισε να τα αλλάξει όλα.

Δεν τη συγχώρεσε, αλλά την «ευχαρίστησε» και έκανε κάτι σημαντικό για τον εαυτό του. Πήρε την απόφαση να αδυνατίσει, χάνοντας από πάνω του σχεδόν άλλον έναν άνθρωπο. Βελτίωσε την υγεία του, την εμφάνιση και την ψυχολογία του. Από 201 έφτασε πλέον να ζυγίζει 119 και η ζωή του έχει αλλάξει.
amnta2
«Το γεγονός πως η κοπέλα μου, την οποία αγαπούσα, διάλεξε κάποιον άλλον, ήταν για μένα το σημείο καμπής. Τότε σκέφτηκα πως πρέπει να αλλάξω, ώστε να νιώσω καλύτερα. Πάντα ήμουν μεγαλόσωμος, όμως ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα έβρισκα το κουράγιο να πειθαρχήσω τόσο ώστε να αδυνατίσω και να φτάσω σε νορμάλ επίπεδα βάρους»., σχολίασε στη Mirror o 26χρονος.

«Μου δημιουργούσε κατάθλιψη τόσο το γεγονός αυτό καθαυτό, όσο και η εμφάνισή μου. Έτσι, σκέφτηκα πως όλα γίνονται, αρκεί να μη χρειαστεί να συνεχίσω να ζω δυστυχισμένος. Το γύρισα υπέρ μου».
amnta1amnta3amnta4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ