Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Σταύρος Ξαρχάκος: «Είμαι υπεραισιόδοξος γιατί στα 78 μου απέκτησα δίδυμα»

Ο συνθέτης απάντησε σε όσους έκριναν αρνητικά την επιλογή του να γίνει πατέρας σε ηλικία 78 ετών

Τον Νοέμβριο του 2016, ο Σταύρος Ξαρχάκος γεύτηκε για ακόμη μία φορά τη χαρά της πατρότητας. Η σύζυγός του, Ηρώ Σαΐα, έφερε στον κόσμο τα δίδυμα παιδιά τους. Σε συνέντευξή του στο BΗΜagazino, ο σπουδαίος συνθέτης απάντησε σε όσους έκριναν αρνητικά την επιλογή του να γίνει πατέρας σε ηλικία 78 ετών.

«Δεν είμαι αισιόδοξος, είμαι υπεραισιόδοξος, διότι στα 78 μου απέκτησα δίδυμα. Δεν ξέρω αν σας λέει κάτι αυτό. Πόση αισιοδοξία πρέπει να κουβαλάω μέσα μου για να φέρω στον κόσμο δυο ψυχές. Δεν έχω να απαντήσω τίποτα σε αυτούς που με επικρίνουν, διότι θεωρώ κακόγουστα αυτά τα σχόλια. Θα με επικρίνει ο οποιοσδήποτε για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζομαι την ζωή μου; Δεν χρειάζεται να πω τίποτα», δήλωσε ο Σταύρος Ξαρχάκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ