Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Tι είπε ο Μπογδάνος για την απόλυση του από τον ΣΚΑΪ

Για την απομάκρυνση του από τον ΣΚΑΪ μίλησε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος.

"Για κάποιο λόγο, ο σταθμός στον οποίο έχω εργαστεί τα 6-7 τελευταία χρόνια, ο σταθμός που με έχει στηρίξει όταν έκανα πραγματικά λάθη, διότι το προχθεσινό μου δεν είναι λάθος, και ο σταθμός ο οποίος με έχει αναδείξει ουσιαστικά, ανεχόμενος τα λάθη που έχω κάνει στου κασίδη το κεφάλι, διαμορφώνοντας τη δημοσιογραφική μου προσωπικότητα, θεώρησε ότι δεν μπορεί να σηκώσει αυτό το οποίο θέλω να πω" είπε μεταξύ άλλων, ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό της Νάξου, Aegean Voice 107,5.

"Το κρίμα στην όλη περίπτωση είναι ότι έκανα μια αναφορά την οποία έχω ξανακάνει στο παρελθόν, δεν την είχαν πάρει είδηση και όλος αυτός ο χαμός έγινε επειδή αυτή τη φορά την πήρε είδηση το Μαξίμου" πρόσθεσε.

Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος σημείωσε επίσης σχετικά με την ανακοίνωση του Μαξίμου, που αναφέρει ότι "είναι γνωστός για το ήθος και το ύφος του": "Γι' αυτό τραβάω μήνυση σε όποιον το έγραψε"

"Αυτό το οποίο έχουν καταφέρει με αυτή την αψυχολόγητη για μένα, ενέργεια τους, και του Μαξίμου και του ΣΚΑΪ, ξέρεις τι, δεν με πήραν στα σοβαρά και το πληρώνουν τώρα" επεσήμανε μεταξύ άλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ