Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Survivor: "Αν έχει ανάγκη ο Ντάνος να κάνει τον σταυρό του, ας τον κάνει. Απλά, νομίζω ότι γενικά στη ζωή του... - Θέλω να νικήσει ο Βασάλος"

"Δεν ξέρω αν ήμουν ο πιο ακριβοπληρωμένος, αλλά έπαιρνα…"

Ο Λάμπρος Χούτος συναντήθηκε με τον Στέφανο Κωνσταντινίδη στο Πρωινό και μίλησε για όλα. Ο Γιώργος Αγγελόπουλος φαίνεται πως παραμένει «μαύρο πανί» για τον πρώην ποδοσφαιριστή και αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον την αποψινή τους συνάντηση στον ημιτελικό του Survivor.

«Τις κουτσομπολίστικες ερωτήσεις δεν τις φοβάμαι, όταν λες την αλήθεια δεν έχεις πρόβλημα τι θα ειπωθεί.

Η Ευριδίκη Βαλαβάνη και η Σάρα Εσκενάζυ θεωρώ ότι έπρεπε να πάνε τελικό.

Δεν μπορώ να ξέρω αν ήμουν ο πιο ακριβοπληρωμένος, αλλά στο Survivor έπαιρνα πολύ λιγότερα από ότι στην Ίντερ ή τον Ολυμπιακό.

Δεν μπορώ να πω ότι θέλω κάποιον συγκεκριμένα για νικητή, αλλά θα μου άρεσε αν νικούσε ο Κωνσταντίνος Βασάλος. Θεωρώ ότι έχει όλα τα προσόντα.

Δεν έχω όρεξη να κάνω καμία «σταυροφορία» εναντίον του Ντάνου. Όταν μου κάνουν μία ερώτηση δεν μπορώ να μην απαντήσω αυτό που πιστεύω και αυτό που έχω δει με τα μάτια μου. Δεν μπορώ να πω ότι το παρακάνει κάποιος αν κάνει τον σταυρό του. Αν έχει ανάγκη να τον κάνει, ας τον κάνει. Απλά, νομίζω ότι γενικά στη ζωή του μετά πρέπει να πράττει με βάση αυτά που πιστεύει στη θρησκεία του. Πρέπει να συμβαδίζει το ένα με το άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ