Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Ειρήνη Παπαδοπούλου: Το παράπονό της από τους συμπαίκτες της στο Survivor

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο Πρώτο Θέμα και μίλησε μεταξύ άλλων για την εμπειρία της στο Survivor ενώ εξομολογήθηκε και το μεγάλο της παράπονο από τους συμπαίκτες της.

Συγκεκριμένα είπε: «Τι μου έλειψε στο Survivor; Μια αγκαλιά. Πίστεψε με δεν μπορούσα να την έχω από τους συμπαίκτες μου. Τότε επιβεβαίωσα ότι πάνω από όλα πρέπει να είμαστε άνθρωποι. Ό,τι κι αν μου κάνει κάποιος αν δω ότι δεν είναι καλά, δεν υπάρχει περίπτωση να μην τον πλησιάσω για να του δώσω το χέρι μου μήπως χρειάζεται τη βοήθεια μου. Είχα την ανάγκη να μιλήσω με έναν άνθρωπο που θα μπορούσε να με καταλάβει, να μοιραστώ. Ήθελα μια αγκαλιά εμψύχωσης, δύναμης, λίγο νοιάξιμο. Την είχες ανάγκη την επικοινωνία, ακόμη περισσότερο όταν βρίσκεσαι στο περιθώριο. Προσπαθούσα να παρατηρώ τις συμπεριφορές, να εξηγώ και έτσι τελικά επιβεβαίωσα πράγματα και καταστάσεις», και συνέχισε: «Αυτή είναι όμως η ζωή. Πρέπει να είσαι δυνατός. Να μην επηρεάζεσαι από τη μάζα. Να πιστεύεις σε σένα και να είσαι περήφανος για σένα εφόσον αυτό που είσαι δεν βλάπτει και δεν είναι εις βάρος κανενός. Αυτό κάνω και στη ζωή μου. Μπορεί να με ζορίζει, αλλά το προτιμώ. Έτσι νιώθω καλά, έτσι είμαι η Ειρήνη. Η προίκα μου είναι οι αξίες και η παιδεία που μου έχει δώσει η οικογένειά μου. Και υπάρχουν άνθρωποι στη ζωή μου που με αγαπάνε και με εκτιμάνε γι’ αυτό που είμαι. Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους, με κάποιους ταιριάζουμε και με κάποιους άλλους όχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ