Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Μάριος Ιωαννίδης: Τι λέει για τις «αρπαχτές» των παικτών του Survivor και τη ψυχολογία του

Ο Μάριος, ανέφερε πως όσα ζουν μετά το τέλος του παιχνιδιού είναι πολύ έντονα και δύσκολα διαχειρίσιμα

Τις τελευταίες ημέρες δημοσιεύματα ήθελαν τον Μάριο Πρίαμο Ιωαννίδη, να μην είναι καλά ψυχολογικά και να μην μπορεί να διαχειριστεί τη δημοφιλία που έχει αποκτήσει μετά το Survivor.

Η εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Kύπριο παιχνιδιού και τον ρώτησε για τα σχετικά δημοσιεύματα και τις «αρπαχτές» των παικτών του Survivor.

«Το είδα το δημοσίευμα και γέλασα πολύ… Αυτό που γράφτηκε (για την ψυχολογική μου κατάσταση) δεν ισχύει για μένα γιατί αν παρακολουθούσαν καλύτερα τα social media μου θα καταλάβαιναν αντίθετα δεν είμαι κλεισμένος στο σπίτι, είμαι συνέχεια με φίλους και περνάω πολύ όμορφα σε αυτή τη φάση της ζωής μου», είπε αρχικά.

Ο Μάριος ανέφερε επίσης πως όσα ζουν μετά το τέλος του παιχνιδιού είναι πολύ έντονα και δύσκολα διαχειρίσιμα αλλά αν πατάς γερά στα πόδια σου και έχεις ανθρώπους να σε νοιάζονται και να σε αγαπούν μπορείς να επιβιώσεις και να το εκμεταλλευτείς.

Ο Μάριος με αφορμή τη λίστα που βγήκε στο φως της δημοσιότητας με τα ποσά που παίρνουν οι παίκτες του Survivor για να εμφανιστούν σε κάποιο μαγαζί και ξεπερνούν τις 3.000 ευρώ, δήλωσε: «Τα ποσά που γράφονται είναι υπερβολικά! Εμένα το όνομά μου δεν είναι σ’ αυτή τη λίστα, γιατί εγώ έχω πάει σε αρκετά μαγαζιά χωρίς να έχω πληρωθεί γιατί είναι τα μαγαζιά που πήγαινα και πριν, είναι άνθρωποι που με στήριξαν, που τους αγαπώ και έχω δουλέψει μαζί τους».

Δείτε το απόσπασμα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ