Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Κυριάκος Παπαδόπουλος: «Εύχομαι ολόψυχα να πάρει το πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ»

Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος δηλώνει δικαιωμένος για τη μεταγραφή του στο Αμβούργο και εύχεται να πάρει το πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ.

Οι δηλώσεις του στην «Real News»:

Για την μεταγραφή του στο Αμβούργο: «Νιώθω δικαιωμένος με την εξέλιξη αυτή. Ανήκω σε έναν από τους μεγαλύτερους, από τους πιο ιστορικούς συλλόγους της Γερμανίας, κάτι που ασφαλώς με ικανοποιεί και με γεμίζει. Στόχος μου είναι να γίνομαι καθημερινά όλο και καλύτερος, να μη μένω στάσιμος και να προχωρώ μπροστά. Και στο Αμβούργο πιστεύω ότι θα έχω την ευκαιρία και όλες τις δυνατότητες»

Για το αν είχε κρούση από ελληνική ομάδα: «Όχι, δεν είχα το παραμικρό και για να είμαι ειλικρινής, δεν ασχολήθηκα κιόλας, αφού σκοπός μου είναι να παραμείνω και τα επόμενα χρόνια στο εξωτερικό. Φυσικά θα ήθελα να κλείσω την καριέρα μου στην Ελλάδα, φαντάζομαι πως κάπως έτισ θα γίνει, αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμη για τέτοιες σκέψεις».

Για τα ποδοσφαιρικά δρώμενα στην Ελλάδα: «Γνωρίζω ότι ο ΠΑΟΚ του Ιβάν Σαββίδη πήρε το Κύπελλο φέτος, απέκτησε κάποιους καλούς παίκτες και πλέον αυτό που θα προσπαθήσει στο εξής είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Δεν θα είναι εύκολο, όμως του το εύχομαι ολόψυχα. Ο Ολυμπιακός, αν και δεν ήταν τόσο δυνατός όσο άλλες χρονιές, πήρε πάλι τον τίτλο και σίγουρα αποτελεί διαχρονική αξία. Αυτό που λέω και ελπίζω είναι κάθε χρόνο να γίνεται ένα δίκαιο και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και ο καλύτερος ας το κερδίζει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ