Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Τι έχουν οι διάσημες στη βαλίτσα των διακοπών τους;

Ραντεβού στην παραλία

Έλλη Κοκκίνου
Η τραγουδίστρια φροντίζει να προσέχει τη διατροφή της καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και έτσι ο υγιεινός τρόπος ζωής συνεχίζει να τη συντροφεύει και στις διακοπές της, χωρίς να αλλάζει κάτι στις συνήθειές της. Τι κάνει τους καλοκαιρινούς μήνες για να παραμένει η εικόνα της αψεγάδιαστη; «Αντί για makeup χρησιμοποιώ μια κρέμα BB. Θα βάλω μάσκαρα, ρουζ και μερικές φορές θα ολοκληρώσω το μακιγιάζ μου με κραγιόν. Όσο λιγότερα τόσο καλύτερα» τονίζει η Έλλη.

Ντορέττα Παπαδημητρίου
Η Ντορέττα δεν είναι από τις γυναίκες που κάνουν φανατικά ηλιοθεραπεία. «Δεν κάθομαι πολύ στον ήλιο. Ίσα ίσα να πάρω λίγο χρώμα και μετά όχι ιδιαίτερα. Ωστόσο, στην παραλία έχω πάντα μαζί μου αντηλιακό προσώπου με υψηλό δείκτη προστασίας, αντηλιακό σώματος και επίσης πετσέτα, ένα βιβλίο και λάδι για τα μαλλιά μου» λέει.

Ποια φροντίδα περιποίησης ακολουθεί η παρουσιάστρια μετά την έκθεση στον ήλιο; «Κάνω ένα καλό μπάνιο και ενυδατώνω με κρέμες το σώμα και το πρόσωπό μου» προσθέτει. Η βαλίτσα των διακοπών της περιλαμβάνει σίγουρα άνετα ρούχα. «Σανδάλια, μακριά φορέματα με αέρινα υφάσματα, μαγιό και καπέλο. Γενικά, φτιάχνω μια βαλίτσα σαν να πηγαίνω κάπου που θα είμαι στη θάλασσα όλη μέρα» λέει.

Η Ντορέττα έχει επιστρατεύσει έναν πολύ χαλαρό τρόπο για να διατηρεί τη σιλουέτα της και τον ακολουθεί όλες τις εποχές. «Τρώω λίγο απ’ όλα, χωρίς να υπερβάλω καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και δεν κάνω κάτι διαφορετικό στις διακοπές μου. Έτσι κι αλλιώς, λόγω ζέστης τρώω λιγότερο και πίνω περισσότερο νερό» παραδέχεται. Η Ντορέττα το καλοκαίρι προτιμά να είναι άβαφη. «Αν μακιγιαριστώ, πράγμα σπάνιο, θα βάλω τα πιο βασικά. Λίγη μάσκαρα, κονσίλερ, τερακότα και αν βγω, ίσως βάλω ένα κόκκινο κραγιόν» αποκαλύπτει.

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου
Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ετοιμάζει τη βαλίτσα για τις διακοπές της και αποκαλύπτει στο People τι έχει  πάντα μαζί της στην τσάντα θαλάσσης. Τα must-have ρούχα και αξεσουάρ που δεν αποχωρίζεται ούτε στην παραλία, τα μυστικά της περιποίησής της μετά την ηλιοθεραπεία, τα διατροφικά tips της, καθώς και τα αγαπημένα της προϊόντα για το ιδανικό καλοκαιρινό μακιγιάζ.

Το πρώτο πράγμα που θα φροντίσει να έχει μαζί της στις διακοπές της η παρουσιάστρια είναι μία ολοκληρωμένη σειρά αντηλιακών. «Για το πρόσωπο –ένα αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας–, για το σώμα, για τα μαλλιά, αλλά και για τα χείλη. Επίσης, θα έχω μαζί μου μία ενυδατική κρέμα για μετά την έκθεση στον ήλιο, ένα δεύτερο μαγιό και ένα παρεό που θα το φοράω τόσο στα μαλλιά, όσο και σαν ρούχο» λέει η Κωνσταντίνα.

Όταν επιστρέφει από την παραλία, το πρώτο πράγμα που κάνει είναι καλός καθαρισμός προσώπου. «Χρησιμοποιώ ένα λαδάκι για το πρόσωπό μου. Στη συνέχεια βάζω ενυδατική κρέμα και δεν παραλείπω ποτέ την κρέμα ματιών». Η παρουσιάστρια το καλοκαίρι δεν χρησιμοποιεί makeup, αλλά ούτε και πούδρα. «Για το μακιγιάζ μου χρησιμοποιώ τερακότα, μάσκαρα και ένα μολύβι στο χρώμα των χειλιών μου για να τονίσω το περίγραμμα» αποκαλύπτει.

Τι θα περιλαμβάνει η βαλίτσα της; «Στις διακοπές μου φροντίζω να παίρνω μαζί μου ρούχα και αξεσουάρ που φοριούνται όλη την ημέρα. Σαγιονάρες, flatforms –τα οποία φοράω από την παραλία μέχρι τη βραδινή έξοδο–, καφτάνια, σορτσάκια και πολλά ολόσωμα μαγιό που τα χρησιμοποιώ και σαν τοπ. Προτιμώ τα ουδέτερα χρώματα, όπως το μαύρο, το λευκό και το χρυσό, που είναι πολύ εύκολο να συνδυαστούν. Επίσης, μου αρέσουν πολύ οι κρίκοι, τους οποίους φοράω και στην παραλία» λέει.

Για την Κωνσταντίνα το Α και το Ω της καλοκαιρινής διατροφής είναι η ενυδάτωση. «Πίνω πολύ νερό, smoothies και τρώω πολλά φρούτα που με ενυδατώνουν και με χορταίνουν! Γενικά, δεν προσέχω κάτι ιδιαίτερα, απλά φροντίζω να μην καταναλώνω άσκοπες θερμίδες» τονίζει

Μαντώ Γαστεράτου
Η Μαντώ Γαστεράτου ετοιμάζει τη βαλίτσα για τις διακοπές της και αποκαλύπτει στο People τι έχει  πάντα μαζί της στην τσάντα θαλάσσης. Έχει έναν απαράβατο κανόνα για τους καλοκαιρινούς μήνες κι αυτός είναι να μη χρησιμοποιεί ποτέ makeup. «Το μόνο που βάζω στο πρόσωπό μου είναι μία μπρονζέ πούδρα στα ζυγωματικά, στους κροτάφους και στη μύτη για να φαίνομαι πιο ηλιοκαμένη, μία μάσκαρα κι αν θέλω να βγω το βράδυ, θα προσθέσω στο μακιγιάζ μου το αγαπημένο μου κοραλλί κραγιόν» λέει.

Όσον αφορά στην τσάντα παραλίας, εκτός από δεύτερο μαγιό και πετσέτα, έχει πάντα μαζί της τρία αντηλιακά. «Για το πρόσωπο, για το σώμα και για τα μαλλιά. Σε περίπτωση που δεν έχω αντηλιακό για τα μαλλιά, το αντικαθιστώ με τη μάσκα μαλλιών. Σίγουρα θα έχω μαζί μου κάτι για τα τσιμπήματα από έντομα» αποκαλύπτει. Ποια φροντίδα ακολουθεί για την επιδερμίδα της μετά την έκθεση στον ήλιο; «Καθαρίζω καλά το πρόσωπό μου με ήπιο σαπούνι. Αμέσως μετά βάζω έναν ορό για έξτρα ενυδάτωση και μία after sun κρέμα προσώπου. Στο σώμα μου μετά το μπάνιο βάζω ένα body lotion και ένα λάδι στα πόδια μου για να φαίνονται μαυρισμένα και λαμπερά».

Η Μαντώ φροντίζει να χαλαρώνει στις διακοπές της και να μη στερείται. «Επειδή καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς είμαστε πιο εγκρατείς, στις διακοπές φροντίζω να μη στερούμαι τίποτα. Αυτό που κάνω είναι να μην τρώω πολύ αργά» αποκαλύπτει. Τι θα βάλει απαραίτητα στη βαλίτσα της; «Αθλητικό μαγιό, παρεό, τζιν σορτσάκι και ένα φανελάκι. Δεν θα φύγω χωρίς τις ενυδατικές μου, ημέρας και νύχτας. Αν πάω διακοπές στο εξωτερικό, θα πάρω ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα. Στα ελληνικά νησιά θα προτιμήσω τα φλατ σανδάλια με πιο glam λεπτομέρειες για το βράδυ»  λέει.


Πηγή: PEOPLE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ