Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Νέα απώλεια για τον Λεβέντη: Ανεξαρτητοποιήθηκε η Μεγαλοοικονόμου

Η βουλευτής Β' Πειραιώς Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου με ανακοίνωσή της έκανε γνωστή την ανεξαρτητοποίησή της από την Ενωση Κεντρώων.

Αν και η ίδια στην επιστολή της δεν εξηγεί τους λόγους που αποφάσισε να ανεξαρτητοποιηθεί, πληροφορίες αναφέρουν πως είναι δυσαρεστημένη με τον πρόεδρο του κόμματος Βασίλη Λεβέντη.

Ο λόγος είναι πως ο πρόεδρος της Ενωσης Κεντρώων δεν πρότεινε για αντιπρόεδρο της Βουλής την κυρία Μεγαλοοικονόμου, αλλά τον γιο του, Μάριο Γεωργιάδη.



Λίγο αργότερα, με δελτίο Τύπου, η κ. Μεγαλοοικονόμου αναφέρθηκε στους λόγους που την οδήγησαν να παραιτήθει από την κοινοβουλευτική ομάδα της Ένωσης Κεντρώων τονίζοντας:

Δυστυχώς, η δίχρονη αυτή πορεία δεν ήταν όπως είχα οραματιστεί, καθώς πρώτιστο μέλημά μου πάντοτε ήταν -και παραμένει- το να εκτελώ ευσυνείδητα και αποτελεσματικά το δύσκολο έργο που έχω αναλάβει και να μπορώ να ανταπεξέλθω στις ευθύνες μου, απέναντι στους Έλληνες πολίτες.
Αντιθέτως, όλο αυτό το διάστημα αισθάνθηκα, ότι προσπαθώ ουσιαστικά μόνη μου, χωρίς τους απαραίτητους και κατάλληλους συνεργάτες, να παραμείνω πιστή στις υποχρεώσεις μου, αλλά και στα ιδεώδη μου και στις αρχές μου.
Ευελπιστώ, ότι η ανεξαρτητοποίησή μου θα μου δώσει την απαραίτητη ελευθερία κινήσεων, για να πετύχω ως Ελληνίδα Βουλευτής, όλα όσα οφείλω στον ελληνικό λαό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ