Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Πρίγιοβιτς: Ένα παιδικό όνειρο πραγματοποιείται

Ο Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς αποτελεί πλέον μέλος της εθνικής Σερβίας, επέλεξε τη φανέλα με το Νο 8 και ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του κόντρα στην Ουαλία στις 11 Ιουνίου.

Ο Σέρβος επιθετικός του ΠΑΟΚ είναι στην αποστολή της εθνικής Σερβίας για πρώτη φορά και προετοιμάζεται δίχως άγχος για να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του απέναντι στην Ουαλία στο ματς που θα γίνει την Κυριακή 11 Ιουνίου στο Βελιγράδι για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018.

Ο 26χρονος φορ του «δικεφάλου» δήλωσε σήμερα πως «είμαι σε φόρμα και δε αισθάνομαι καμία πίεση», ενώ έδειξε να έχει προσαρμοστεί αμέσως στις συνθήκες της εθνικής ομάδας της Σερβίας.

«Είναι μεγάλη τιμή αυτή η κλήση και η ευκαιρία να παίξω για την εθνική ομάδα της Σερβίας, επειδή για μένα ήταν ένα παιδικό όνειρο και ελπίζω ότι σύντομα θα το εκπληρώσω Οι συμπαίκτες μου διευκόλυναν την ένταξη μου στην ομάδα και όλα είναι σούπερ», υποστήριξε ο Πρίγιοβιτς που μπορεί να έχει αυτή την Κυριακή την ευκαιρία να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στον αγώνα εναντίον της Ουαλίας.

«Γνωρίζω πως αυτό το παιχνίδι είναι σημαντικό για την ομάδα μου και ελπίζω να ανταποκριθώ  στις προσδοκίες, σε περίπτωση που έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ», εξήγησε και έδειξε πλήρη εμπιστοσύνη στον ομοσπονδιακό προπονητή, Σλάβολιουμπ Μούσλιν.

«Όταν ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή μαζί μου για την Εθνική, έμεινα λίγο έκπληκτος. Δεν το περίμενα... Η καριέρα μου ήταν σε λίγο διαφορετικό δρόμο. Όμως, ήμουν τόσο χαρούμενος. Δεν αισθάνομαι πίεση, έχω μεγάλες προσδοκίες από τον εαυτό μου και είμαι έτοιμος να παίξω», πρόσθεσε ο επιθετικός του ΠΑΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ