Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Ηχεί ακόμα η φρικτή κραυγή της…στο γιατρό. Θέλω να ζήσω

Για την Αλίκη Βουγιουκλάκη μίλησε μεταξύ άλλων η Δέσποινα Στυλιανοπούλου σε συνέντευξη που έδωσε
στην lifo.gr και τον Αντώνη Μποσκοϊτη.

Δέσποινα, το γραφείο σου είναι γεμάτο από πορτρέτα ανθρώπων που οι περισσότεροι έχουν φύγει από τη ζωή. Θέλω να μου πεις τι σκέφτεσαι κάθε φορά που μπαίνεις στο δωμάτιο αυτό και τους αντικρίζεις. Πέρα από τη συνήθεια της καθημερινότητας, για να τους έχεις εκεί όλους μαζεμένους, κάτι σημαίνει.

Οι άνθρωποι αυτοί είναι όσοι με αγάπησαν και με πίστεψαν και πάντα θα τους μνημονεύω. Ένα σημείωμα που το ‘χω καδραρισμένο μπορεί να μου φέρει ένα χαμόγελο και μια φωτογραφία μου με την Αλίκη ένα δάκρυ. Από την ημέρα που μου είπε η Αλίκη «φύγε τώρα από μένα και τον Δημήτρη, είσαι πια πρωταγωνίστρια», έγινα όντως πρωταγωνίστρια. Με την Αλίκη ήμασταν η γη και ο σπόρος!

Θα σε συντάραξε ο θάνατός της, ήταν ξαφνικός.

Κάθε βράδυ πήγαινα στο Ιατρικό Κέντρο. Στ’ αυτιά μου ηχεί ακόμα η φρικτή κραυγή με τα τελευταία της λόγια στον γιατρό: «Θέλω να ζήσω». Ήμουν ακριβώς έξω απ’ την πόρτα της όταν την άκουσα. Εκείνες τις στιγμές που περιμέναμε όλοι μήπως γίνει καλά, εγώ σκεφτόμουν πως θα έγραφα ολόκληρο βιβλίο με τη ζωή μου δίπλα της. Τα μισά χρόνια της καριέρας μου ήταν η Βουγιουκλάκη. Με έλεγε Ψιψίνα δημοσίως και ο κόσμος έψαχνε να δει καμιά γάτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ