Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Πάολα για την κριτική της Βιτάλη: «Τελικά με πείραξαν»

Η δημοφιλής λαϊκή τραγουδίστρια έδωσε το παρών στα μουσικά βραβεία Mad και αναφέρθηκε έμμεσα στην Ελένη Βιτάλη που πρόσφατα άσκησε αιχμηρή κριτική στο πρόσωπό της

Σάλο προκάλεσε η Ελένη Βιτάλη με την αιχμηρή κριτική που έκανε για τον Αντώνη Ρέμο και την Πάολα. «Κακό τραγουδιστή», χαρακτήρισε, μεταξύ άλλων, τον Ρέμο ενώ για την Πάολα είχε πει: «Η Πάολα βγάζει τον πισινό της, η άλλη βγάζει το εκείνο της... Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα, αλλά πάντα υπήρχαν τα παρατράγουδα!».

Η Πάολα έδωσε το παρών στα βραβεία Mad και αναφέρθηκε έμμεσα στην Ελένη Βιτάλη και στην αιχμηρή κριτική που άσκησε στο πρόσωπό της: «Στην αρχή οι αρνητικές κριτικές με σόκαραν. Γιατί δεν τα άκουγα στο '΄'χωριό'' μου. Είναι πολύ σημαντικό. Νόμιζα ότι ποτέ δεν θα με πείραζαν εμένα. Αλλά τελικά με πείραξαν...Εμένα με ενδιαφέρει να ασχολούνται με τη δουλειά μου και τη φωνή μου. Τώρα τι να πω για τα ρούχα; Και τώρα λιλιπούτειο είναι το φόρεμα. Αχ δεν μπορώ! Εντάξει! Ok».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ